سیاست باشگاه دورنا، جوان‌گرایی و پرورش بازیکنان است

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۹:۳۲
کد خبر: ۷۷۶۰۲۰
سیاست باشگاه دورنا، جوان‌گرایی و پرورش بازیکنان است
سرمربی تیم دورنا بعد از شکست برابر کاله گفت: سیاست باشگاه دورنا، جوان‌گرایی و پرورش بازیکنان است و در نیم فصل دوم نیز با همین بازیکنان ادامه خواهیم داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمد وکیلی سرمربی دورنا بعد از شکست تیمش برابر کاله به عملکرد نه چندان خوب تیمش گفت: امروز اشتباهات زیادی داشتیم و همین عامل باعث شکست تیم شد ضمن اینکه تیم حریف با سرویس های هدف‌دار توانست تیم ما را دچار مشکل کند و ما نتوانستیم از این روش بهره ببریم.

وی ادامه داد: اشتباهات فردی تیم ما ابتدا به علت بی تجربگی و دو عملکرد بازیکنان بخصوص بعد شکست در ست نخست بود که عامل اصلی شکست ما در این دیدار بود با این حال این برد را به تیم حریف تبریک می گویم.

وی افزود: تیم ما تیمی جوان است و شک نکنید در ادامه لیگ، نتایج خوبی کسب خواهد کرد.

سرمربی تیم دورنا اظهار کرد: برنامه‌ریزی باشگاه، در این فصل حضور در لیگ، فصل آینده راهیابی به 8 تیم برتر و در فصل بعد آن راهیابی به جمع 4 تیم برتر است و این فصل نیز تیم بازی به بازی بهتر خواهد شد.

وکیلی در مورد عملکرد ضعیف دو نماینده ارومیه در این فصل گفت: تیم شهرداری ارومیه با تیم ما متفاوت است و نباید ما را با آنها مقایسه کنید با این حال باید برای بازیکنان جوان دورنا باید فرصت داد همانطور که فصل قبل 4 بازیکن از این جمع لژیونر شدند، این فصل نیز بازیکنان این تیم نتایج خوبی کسب خواهند کرد.

وی افزود: اتفاق خوب این فصل، نزدیک شدن تیم ها به هم است طوریکه نمیتوانیم حدس بزنیم چه تیمی قهرمان و چه تیم هایی به دور بعد صعود خواهند کرد، با این حال برخی تیم ها، بازیکنای خوب دارند ولی در برخی پست ها مشکلاتی دارند یا تیمی بازیکنان پا به سن گذاشته دارند.

وکیلی در خاتمه خاطر نشان کرد: ما در نیم فصل دوم با این بازیکنان ادامه خواهیم داد و سیاست های باشگاه، استفاده از بازیکنان جوان و بازیکن‌سازی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز