نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان :

تحویل ۱۰ قبضه کمان به هیات لرستان تا پایان هفته آینده /از لحاظ امکانات دولتی وضعیت مناسبی نداریم

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۵:۰۳
کد خبر: ۷۷۶۰۴۰
تحویل ۱۰ قبضه کمان به هیات لرستان تا پایان هفته آینده /از لحاظ امکانات دولتی وضعیت مناسبی نداریم
غلامرضا پارسا از تحویل 10 قبضه کمان به هیات لرستان تا پایان هفته آینده خبر داد .

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛غلامرضاپارسا روز چهارشنبه درجمع عمومی سالیانه هیات تیراندازی با کمان لرستان با اشاره به تلاش فدراسیون و در راس همه آقای شعبانی بهار ، برای رفع مشکلات فدراسیون و هیاتهای استانی اظهارکرد: در تلاش هستیم تا فدراسیون از خواب زمستانی بیدار شود و تا کنون هم جرقه های ابتدایی برای رفع مشکلات زده شده است.

او با بیان اینکه هیاتهای استانی در خط مقدم هستند و اگر فعالیت هیاتها نباشد فدراسیون هم فعالیتی نخواهد داشت ، افزود : تلاش  هیاتهای استانی باید مثمر ثمر باشد که باتلاش فدراسیون و گذشت زمان شرایط مناسب تری برای هیاتها فراهم شود.

پارسا از تحویل 10 قبضه کمان به هیات لرستان تا پایان هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه خرید کالاهای خارجی ممنوع است و فدراسیون با تنگناهای اینچنینی مواجه است ، از کمان های داخلی استفاده میکنیم و به همین 10 قبضه کمان اکتفا نمی کنیم و تعداد آنها بیشتر هم می شود.

 نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان به توزیع منابع از طرف وزارت ورزش و جوانان اشاره و یادآورشد: سهم فدراسیون تیراندازی با کمان 500 میلیون تومان بوده که از این مقدار سهم هیات لرستان ، 16  میلیون و 300 هزار تومان بوده است که حدود 11 میلیون آن اختصاص داده شده و مابقی آن هم تا پایان سال تخصیص داده می شود.

 پارسا گفت : اگر چه  ورزشکاران تیراندازی با کمان در مسابقات آسیایی و المپیک شرکت می کنند ولی از لحاظ امکانات دولتی وضعیت مناسبی نداریم و با این حال در تلاش هستیم از هیاتهای استانی حمایت بیشتری داشته باشیم.

به گفته او  با توجه به اینکه سوارکاری و تیراندازی با کمان در استان لرستان ، ریشه در سنتهای گذشته این استان دارد ، به صورت ویژه موضوعات مطرح شده در جلسه در اختیار رییس فدراسیون قرار خواهد گرفت تا در جهت معرفی توانمندی های این استان و رفع مشکلات پیش رو تلاش بیشتری صورت بگیرد.

 

 

نظر شما