رییس هیات تیراندازی با کمان لرستان، خبر داد :

کسب ۲۶ مدال رنگارنگ توسط کمانداران استان / ۷مدال در شش ماهه اول سال ۹۷

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۴:۰۹
کد خبر: ۷۷۶۰۴۲
کسب ۲۶ مدال رنگارنگ توسط کمانداران استان /  ۷مدال در شش ماهه اول سال ۹۷
احمد رستمیان گفت: از ابتدای سال 96 تاکنون ، 26 مدال رنگارنگ توسط کمانداران استان کسب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛رستمیان  روز چهارشنبه در مجمع عمومی سالانه   هیئت تیر وکمان لرستان ،اظهار کرد : در سال  96 طبق ارزیابی فدراسیون ، هیات لرستان جایگاه هشتم را به دست آورد و جزء 10 هیات برتر بود.

اوافزود : کسب 5 مدال طلا ، 7 نقره و 7 برنز حاصل کار کمانداران استان در سال 96 و 7  مدال در شش ماهه اول سال 97 در سه بخش ریکرو ، کامپوند و سنتی بوده است.

رستمیان به وضع نامناسب  اقتصادی موجود و به تبع آن بالا رفتن قیمت تجهیزات تیروکمان اشاره کرد و تصریح کرد : ورزشکاران با این قیمت بالای تجهیزات ، تیراندازی با کمان را رها میکنند و دیگر رغبتی برای ادامه این ورزش ندارند.

رییس هیات تیراندازی با کمان لرستان ، به حمایت ناچیز فدراسیون تیراندازی با کمان در طول سه چهارسال اخیر اشاره کرد و یادآورشد : با این وضع ، هیات استان نیازمند نگاه ویژه فدراسیون در جهت رفع مشکلات موجود است و مبالغ کم  2 یا 3 میلیون هم دردی را دوا نمی کند.

او خاطر نشان کرد:سایت کنونی هیات تیراندازی با کمان  استان به بازسازی مجدد نیاز دارد ، که مدیر کل ورزش و جوانان برای بازسازی آن قول مساعد داد.

 برپایه این خبر ؛در ادامه اعضای مجمع به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

 حمایت مالی فدراسیون از هیات استان و هیئات شهرستانها با توجه به قیمت بالای تجهیزات و استعداد بالای ورزشکاران و جوانان استان برای ادامه این رشته ورزشی و مخصوصا در جهت استعدادیابی ورزشکاران ، تخصیص تسهیلات کم بهره به کمانداران ، در اختیار داشتن کمان بیشتر برای هیاتها جهت آموزش کمانداران ، و اختصاص فضای باز برای کمانداران شهرستان ازنا ، از جمله مواردی بود که اعضای مجمع به آنها اشاره کردند.

خبر: فاطمه شاکرمی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز