دادستان عمومی و انقلاب اردبیل:

ماهواره یکی از دلایل بروز ناهنجاری در جامعه است

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۷:۰۹:۰۰
کد خبر: ۷۷۶۰۵۸
ماهواره یکی از دلایل بروز ناهنجاری در جامعه است
دادستان اردبیل گفت: ماهواره یکی از دلایل بروز ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در جامعه است که باید در این خصوص آموزش های لازم به خانواده ها و اولیای مدرسه و دانش آموزان ارائه شود.

به گزارش برنا،عتباتی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر شناسایی مبادی خطر برای نوجوانان و دانش اموزان خواستار برگزاری دوره های آموزشی برای معلمان و مدیران مدارس شد.

ناصر عتباتی افزود: ماهواره یکی از دلایل بروز ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در جامعه است که باید در این خصوص آموزش های لازم به خانواده ها و اولیای مدرسه و دانش آموزان ارائه شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت : تمامی حوزه های فرهنگی و اجتماعی موظف به اجرای دوره های آموزشی برای اطلاع رسانی به جوانان در خصوص عوارض مواد مخدر هستند.

وی دستگاه های انتظامی و امنیتی را به مقابله جدی با عرضه مواد مخدر خصوصا در بین جوانان و نوجوانان فراخواند و خواستار اجرای برنامه های پیشگیری اولیه و فرهنگی در خصوص عوارض مواد مخدر در جامعه شد.

نواداد همچنین با اشاره به آسیب های اعتیاد که دامنگیر نوجوانان می شود ، گفت: آموزش و پرورش و سایر دستگاه های امنیتی و انتظامی باید زمینه های خطر در حاشیه مدارس را شناسایی و نسبت به مراقبت از نوجوانان همت گمارند.

در این جلسه معاون تربیت بدنی و فرهنگی آموزش وپرورش و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)  ، دوره های برگزار شده برای جامعه هدف خود را تشریح کردند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز