در نشست "شورای هماهنگی سمن های محیط زیستی لرستان" با "فتحی بیرانوند" ،تاکید شد:

تعامل هر چه بیشتر ادراه کل حفاظت محیط زیست لرستان با سازمانهای مردم نهاد محیط زیست

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۱:۵۷
کد خبر: ۷۷۶۲۰۳
تعامل هر چه بیشتر ادراه کل حفاظت محیط زیست لرستان با سازمانهای مردم نهاد محیط زیست
اعضای شورای هماهنگی سمن های محیط زیستی استان با مدیرکل و مسئولین ان اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان نشستی صمیمی را برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان و مسئولین این اداره کل با اعضای شورای هماهنگی سازمانهای مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی استان لرستان در محل اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان نشستی صمیمی برگزار کرد.

مهرداد فتحی بیرانوند  در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت های ارزشمند سازمانهای مردم نهاد محیط زیست استان بر انسجام و تعامل هر چه بیشتر ادراه کل حفاظت محیط زیست لرستان با سازمانهای مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی استان و استفاده از ظرفیت و توانمندی های قابل توجه تشکل های زیست محیطی در راستای اهداف سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد.

او با اشاره به نقش مفید و سازنده تشکل های زیست محیطی گفت: امروز ظرفیت و تعامل خوبی در حوزه بین بخشی در سطح استان درخصوص موضوعات زیست محیطی وجود دارد و این ظرفیت با مشارکت گسترده­تر سازمانهای مردم نهاد  بیشتر و موثرتر خواهد شد و مجموعه  محیط زیست استان نیز تمام تلاش خود را خواهد نمود که از همه ظرفیت های موجود برای حفاظت و بهسازی محیط زیست استان استفاده نماید.

دبیر شبکه سازمانهای مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی استان  نیز در این نشست گفت: در مجموع انسجام خوب و قابل قبولی در بین سازمانهای مردم نهاد محیط زیستی استان وجود دارد و سعی خواهیم کردبا تعامل مفید و سازنده و در چارچوب قانون در جهت حفاظت محیط زیست استان فعالیت های موثری انجام دهیم.

اعضای شورای هماهنگی شبکه سازمانهای مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی استان نیز ضمن ارائه گزارشی ازموضوعات، مسائل و چالشهای زیست محیطی در شهرستانهای مختلف استان، خواستار همکاری هر چه بیشتر شبکه سمن های محیط زیستی استان با اداره کل حفاظت محیط زیست برای حل این مسائل و موضوعات شدند.

در این نشست صمیمی اعضای شورای هماهنگی سوالات و مسایل محیط زیستی خود را مطرح و مدیرکل و مسئولین اداره­کل حفاظت محیط زیست لرستان نیز پاسخگوی دغدهای زیست محیطی این تشکل های در حوزه های مختلف بودند و مقرر گردید که نشست هایی در سطح همه شهرستانهای استان با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ، انجمن های زیستی محیطی و مسئولین آن شهرستانها و همچنین نمایندگان شورای هماهنگی شبکه سازمانهای مردم نهاد استان برای بررسی و انجام اقدامات سازنده در خصوص مسایل زیست محیطی هر شهرستان برگزار گردد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز