رئیس حوزه هنری لرستان،خبرداد:

محتوای کتاب بلدچی در قالب نمایش و فیلم عرضه می شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۴:۳۴
کد خبر: ۷۷۶۲۱۷
محتوای کتاب بلدچی در قالب نمایش و فیلم عرضه می شود
محمد حسین امیدی پور گفت: امیدواریم بتوانیم تئاتر، فیلم و انیمیشین بلدچی را تهیه کنیم

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ امیدی‌پوردر آیین رونمایی از کتاب بلدچی اظهار کرد: حدود 10 سال پیش جلسه‌ای پیرامون موضوع ادبیات پایداری و مقاومت در استان تشکیل شد که تصور دقیقی از موضوع نداشتیم اما اکنون پس از گذشت 10 سال ده‌ها جلد کتاب در این زمینه منتشر و کتاب‌های زیادی از جمله کتاب بلدچی رونمایی شده است.

او افزود: خوشبختانه اکنون همه رزمندگان، نویسندگان و مسئولان کشور و استان به خوبی می‌دانند که ادبیات پایداری و مقاومت یعنی چه و چه اهمیتی  دارد و چرا باید به آن پرداخت.

امیدی پور تصریح  کرد: افتخار می‌کنیم که توانستیم در این عرصه هر چند کوچک کار کنیم و امیدواریم این فعالیت‌های کوچک ما راه‌های بزرگی را پیش روی کسانی که می‌خواهند قلم بزنند باز کند.

او خاطر نشان کرد: امیدواریم همین طور که ادبیات دفاع مقدس را شناختیم و داریم به مردم می‌شناسانیم، مبنایی شود برای شناساندن فرهنگ و هنر دفاع مقدس و این کاری است که ما در قدم دوم داریم تلاش می‌کنیم تا به آن نزدیک شویم.

امیدی‌پور یادآورشد: امیدواریم بر مبنای کتاب بلدچی تئاتر، فیلم انیمیشین خوب نیز بسازیم و بر مبنای این محتوای که گردآمده، کارها و فعالیت‌های هنری دیگری نیز  اتفاق بیفتد. اگر این محتواها گوشه کتابخانه‌ها خاک بخورد شاید ما خیلی کاری نکردیم چون کار اصلی را زمانی انجام دادیم که بتوانیم این محتواها را در قالب‌های گوناگون عرضه کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز