جدال کشتی‌گیران کرمانشاهی با مازنی‌ها در فینالی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور

۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۸:۳۳
کد خبر: ۷۷۶۴۴۳
جدال کشتی‌گیران کرمانشاهی با مازنی‌ها در  فینالی  رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور

 به گزارش خبرگزاری برناغ 10 تیم برتر کشتی ایران در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی شهرستان قصرشیرین در استان کرمانشاه به رقابت پرداختند و در پایان تیم‌های کرمانشاه و مازندران به فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور در شهرستان قصرشیرین راه پیدا کردندکه امروز عصر به مصاف هم خواهند رفت.

68077

منصور کیانی دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه در باره گفت: در این رقابت‌ها تیم‌های گیلان، مازندران، تهران، همدان و گلستان در گروه اول و تیم‌های لرستان، توابع تهران، کرمانشاه، البرز و خراسان شمالی در گروه دوم با هم رقابت کردند.

او افزود: دیروز(24 آبان) در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، جمعاً 18 کشتی برگزار شد که در نهایت تیم‌های کرمانشاه و مازندران با غلبه بر حریفان به عنوان تیم نخست گروه خود به مرحله فینال راه پیدا کردند.

دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: تیم کرمانشاه امروز در گروه خود در مقابل تیم‌های توابع تهران، لرستان و البرز با نتیجه 7 به 3 و در مقابل تیم خراسان شمالی با نتیجه 9 به 1 پیروز شد تا فینالیست گروه دوم این رقابت‌ها شود.

کیانی ادامه داد: تی کرمانشاه برای چهارمین‌بار پیاپی است که کرمانشاه به مرحله فینال کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور راه پیدا می‌کند.

او افزود: طی سه دوره قبل کرمانشاه نائب قهرمان این مسابقات شده است.

دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: هرچند  امروز (جمعه) دو مسابقه باقی مانده مرحله مقدماتی برگزار خواهد شد، اما تیم‌های برگزار کننده دیدار رده‌بندی مسابقات نیز مشخص شده‌اند.

کیانی ادامه داد: براین اساس، تیم‌های همدان و البرز برای جایگاه سوم و چهارم و تیم‌های تهران و توابع تهران نیز برای جایگاه پنجمی و ششمی مسابقات رقابت خواهند کرد.

او امزود امروز عصر 25 آبان 1397 مراسم اختتامیه مسابقات  با حضور نمایندگان فدراسیون کشتی و مسئولین استانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز