نماینده ولی فقیه در استان اردبیل :

هدف تحریم ها ایجاد فاصله بین ملت و نظام است

۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۶:۰۹:۵۶
کد خبر: ۷۷۶۵۱۳
هدف تحریم ها ایجاد فاصله بین ملت و نظام است
آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل گفت: تحریم ها و فشارهای دشمن صرفا برای اخراج مردم از صحنه و ایجاد فاصله بین ملت و نظام است.

به گزارش برنا، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود:هرکس در این کشور به عزت، استقلال، اعتلا و اقتدار کشور غیرت و حساسیت داشته و دست و زبانش پاک و رفتارش در مسیر مصالح کلان ملت باشد، بسیجی است.

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: بسیج نماد حضور ملت در صحنه بوده و هنر انقلاب اسلامی این است که تولیت امور را به دست خود ملت سپرده است.
وی بیان کرد: تحریم ها و فشارهای دشمن صرفا برای اخراج مردم از صحنه و ایجاد فاصله بین ملت و نظام است.
آیت الله عاملی با اشاره به ولادت حضرت ختمی مرتبت و هفته وحدت اظهار داشت: رسول خدا بزرگترین نقطه وحدت و اشتراک امت است، رسول خدا در تمام امورسیره بسیار مبارکی دارد که با وجود آن جایی برای اختلاف نیست.
او افزود: نظریه خانواده واحد جهانی که لازمه آن اخوت تمام انسان های روی کره زمین می باشد، شاهکار رسول خدا در موصوضوع وحدت و صلح جهانی است.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری همچنین با بیان اینکه در پشت پرده حمله به غزه بن سلمان ولیعد عربستان با هدف فراموش شدن موضوع قتل خاشقچی بوده، گفت:

 آل سعود از اول تاسیس خود خائن به آرمان فلسطین بوده است و در بدو تاسیس نیز شرط انگلیس با آنها این بود که شما را سر کار می‌آوریم به شرط اینکه در خصوص فلسطین و استقرار اسرائیل با ما همکاری کنید به همین جهت موسس حکومت سعودی می گوید «وهبنا فلسطین لمساکین الیهود» اما از قضا اسکنجبین صفرا افزود یعنی «نه تنها خاشقچی از یادها و از قلم‌ها و رسانه‌ها نرفت بلکه افتضاح بزرگی برای اسرائیل درست شد».

عاملی بیان کرد: حماس در یک حرکت جدید با موشک به اسرائیل جواب داد و در یک روز 400 موشک به اسرائیل پرتاپ کرد و برای اولین بار نتانیاهو از طریق مصر از حماس تقاضای آتش‌بس کرد.

وی تصریح کرد: شلیک 400 موشک در یک روز و تقاضای آتش بس توسط اسرائیل یک حادثه بسیار مهم و جدید است و تمام معادلات آمریکا و اسرائیل و ائتلاف آمریکایی در منطقه را به‌هم می‌ریزد.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: در این حادثه هیبت نظامی اسرائیل تماما شکست و مقاومت ثابت کرد که از این به بعد قدرت بازدارندگی دارد و ضربه آن‌چنان عمیق بود که لیبرمن مجبور به استعفاء شد و 20 هزار اسرائیلی از آلمان تقاضای پناهندگی کردند.

خطیب جمعه اردبیل اظهار داشت: اسرائیل هنوز در حیرت است که چگونه فلاخن در عرض 4 سال به موشک تبدیل شد. آن هم در محاصره تکنولوژی و در وضعیتی که غزه در محاصره اقتصادی وحشتناک قرار دارد، سوخت، برق، دارو و... وجود ندارد و پرداخت حقوق کارمندان با مشکل مواجه است.

عاملی تاکید کرد: اسرائیل برای تسکین خود و برای حفظ آبروی خود می گوید؛ این موشک‌ها از لیبی ربوده شده و به غزه آورده شده است در حالی‌که غزه در محاصره کامل است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه اظهار داشت: اسرائیل خواست از نیل تا فرات را تسخیر کند اما داخل دیوار حائل پنهان شد و دور خود دیوار کشید و حالا می بیند داخل دیوار حائل هم امنیت ندارد.

وی ادامه داد: ترس اصلی اسرائیل از این است که وقتی تحولات و تطورات و پیشرفت‌های موشکی حماس در 4 سال این قدر رشد کند در آینده نزدیک باید منتظر یک فاجعه عظیم موشکی باشد. به همین جهت  اسرائیل از این به بعد دیگر خواب راحت نخواهد داشت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز