ضبط دو هزار لیتر مشروب الکلی دست ساز

دو کارگاه تولید مشروبات الکلی در اردبیل شناسایی شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۶:۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۷۶۵۱۴
دو کارگاه تولید مشروبات الکلی در اردبیل شناسایی شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از کشف بیش از 2 هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز در اردبیل خبر داد.

به گزارش برنا، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل  گفت: با بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده بیش از 2 هزار لیتر مشروبات الکلیدست‌ساز در اردبیل کشف و ضبط و متخلفان در این حوزه دستگیر شدند تا نسبت به جرائم آنها رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: از شناسایی دو کارگاه تولید مشروبات الکلی در این رابطه خبر داد و اظهار کرد: از هر یک از این کارگاه‌ها بیش از یک هزار لیتر مشروب دست‌ساز آماده فروش و توزیع کشف شد و سه نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: متهمان دستگیرشده در این اقدام مجرمانه بازداشت شدند و تجهیزات تولید و ساخت مشروبات الکلی که در این محل مورد استفاده قرار می‌گرفته، توقیف شد.

عتباتی از پلمپ محل تولید مشروبات الکلی خبر داد و گفت: با عوامل این اقدام برخورد جدی و شدید را انجام خواهیم داد و تلاش و جدیت بر این است تا با این اقدامات و برخوردهای قانونی عرصه را بر قاچاقچیان و تولیدکنندگان مواد مخدر در اردبیل تنگ کنیم.

وی با تاکید بر تعامل و مشارکت هر چه بیشتر مسئولان در کاهش قاچاق مواد مخدر در اردبیل بیان کرد: دستگاه قضایی از اقدامات و فعالیت‌ها در این زمینه حمایت می‌کند و انتظار می‌رود شاهد هم‌افزایی هر چه بیشتر دستگاه‌ها در این زمینه باشیم.

 

نظر شما