سخنگوی شورای شهر اردبیل:

عملکرد شهرداری در سالجاری قابل تحسین است

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۷۶۵۶۴
عملکرد شهرداری در سالجاری قابل تحسین است
سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: چرخه خدمات‌رسانی در مجموعه تفریحی – توریستی شورابیل کیفیت بهتری یافته و عموم هموطنان از این فضا بهترین بهره‌برداری را خواهند کرد.

به گزارش برنا، زهرا قدیمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما بیش از دو ماه است که روی لایحه شهرداری در عقد قرارداد مشارکتی با دستگاه‌های شورابیل بحث و بررسی‌های کارشناسی را انجام می‌دهیم تا زمینه بهره‌برداری از این دستگاه‌ها فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات گذشته برای 21 دستگاه در عقد قرارداد دو ساله تعیین تکلیف نهایی انجام شد و در جلسه امروز نیز برای 6 دستگاه شورابیل با عقد قرارداد پنج ساله تعیین تکلیف شد تا شهرداری به شکل مشارکتی و با روش کارکردی بتواند فضای بهره‌‌برداری مناسب را برای علاقمندان در این مجموعه فراهم کند.

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل بیان کرد: ظرف پنج سال قرار شد تمامی دستگاه‌های مجتمع شورابیل جمع‌بندی شده و پیمانکار تمامی دستگاه‌ها را از شورابیل خارج کند.

قدیمی گفت: ما در جلسان کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری سعی کردیم هم منافع شهرداری و هم سرمایه‌گذاران را در این پروژه‌ها در نظر بگیریم تا در این بین هیچ یک از طرفین متضرر نشوند.

وی در مورد احداث پل عابر پیاده در مناطق پرتردد شهر به ویژه شهرک کارشناسان و مخابرات گفت: شهرداری با تمام توان برای احداث 7 پل برنامه‌ریزی کرده که سه پل از این تعداد تکمیل شده و به سرعت زمینه تجهیز آنها به پله‌های برقی فراهم می‌آید.

سخنگوی شورای شهر اردبیل افزود: شهرداری اردبیل سعی می‌کند در منطقه نیار و همچنین خیابان شهید جزایری پل‌های عابر پیاده را راه‌اندازی کند تا در سال آینده نیز نسبت به تجهیز آنها به پله‌های برقی اقدام لازم و ضروری به انجام برسد.

قدیمی تصریح کرد: شهرداری در سالجاری عملکرد قابل تحسینی را در حوزه عمرانی و خدماتی داشته که نمونه موفق آن را در شورابیل و کوچه‌ها و معابر مختلف شهر به ویژه حوزه آسفالت‌ریزی و توسعه فضای سبز شاهد خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز