رییس هیات تنیس روی میز لرستان ،خبر داد:

برگزاری مسابقات تور ایرانی پینگ پنگ یادواره "شهید سید نور خدا موسوی" در خرم آباد

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۵:۵۴
کد خبر: ۷۷۶۷۴۳
برگزاری مسابقات تور ایرانی پینگ پنگ  یادواره شهید سید نور خدا موسوی در خرم آباد
محسن اسد بیگی گفت:مسابقات تور ایرانی نوجوانان و جوانان پسر کشور یادواره "شهید سید نور خدا موسوی" در خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ اسدبیگی در گفت و گو با رسانه ها ،اظهار کرد : با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان و پیگیری های هیات تنیس روی میز لرستان ، مسابقات تور ایرانی نوجوانان و جوانان پسر کشور "یادواره شهید سید نور خدا موسوی" از تاریخ ۲۶ لغایت ۳۰ آذر ماه در خرم آباد برگزار می شود.

اوافزود : این مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار از استان های سراسر کشور پیش بینی شده و با توجه به حضور ورزشکارانی که از سابقه حضور در اردوهای مختلف ملی برخوردار هستند سطح فنی مسابقات بسیار بالا خواهد بود .

 اسدبیگی بیان کرد : تیم لرستان با ۸ سهمیه در این مسابقات حضور خواهد داشت و با برگزاری اردوهای تدارکاتی زیر نظر مربیان مجرب و توانمند استان تلاش خواهیم کرد تیم لرستان حضور موفقی در این رقابت ها داشته باشد.

او با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم میزبان خوب و شایسته ی برای این رقابت ها باشیم افزود: تمهیدات لازم برای یک میزبانی خوب و شایسته پیش بینی شده است و به لطف خدا و حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان و همکاری همه ی اعضای هیات ، مقدمات این میزبانی انجام شده است .

به گفته رییس هیئت تنیس روی میز لرستان  دیدار با خانواده شهید سرافراز اسلام "سیدنورخدا موسوی " و نیز با هماهنگی های انجام شده در حاشیه مسابقات بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی استان لرستان نیز از جمله برنامه هایی است که برای تیم ها در نظر گرفته شده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز