همزمان با بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار صورت گرفت:

برگزاری مراسم قصه گویی برای کودکان بستری در بیمارستان شهید مدنی خرم آباد

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۶:۰۷
کد خبر: ۷۷۶۷۷۵
برگزاری مراسم قصه گویی برای کودکان بستری در بیمارستان شهید مدنی خرم آباد
کتابداران اداره کتابخانه های عمومی خرم آباد با حضور در بخش اطفال بیمارستان شهید مدنی خرم آباد، به قصه گویی و کتابخوانی برای کودکان بستری در این بیمارستان پرداختند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ همزمان با بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، مراسم قصه گویی برای کودکان بستری در بیمارستان شهید مدنی  با حضور کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، رییس و کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان خرم آباد، رییس و کارکنان بیمارستان شهید مدنی و اولیای کودکان بستری در بخش کودک این بیمارستان برگزار شد.

در این مراسم محسن حسنوندی رییس اداره کتابخانه های عمومی  خرم آباد، اهمیت و نقش سازنده مطالعه و کتابخوانی به ویژه در سنین پایه و در میان کودکان را یادآور شد و  به تشریح خدمات کتابخانه های عمومی برای حاضرین در مراسم پرداختند

در ادامه کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان خرم آباد ضمن قصه گویی برای کودکان بستری در بیمارستان، با اهدای کتاب و بسته های فرهنگی از آنها عیادت کردند. .

قصه گویی و شعر خوانی برای کودکان، بخش عمده این برنامه فرهنگی بود که در این بخش مریم کشوری و  زهرا جشن نژاد کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم آباد گزیده ای از چند کتاب داستان را به صورت قصه برای کودکان بیان کردند.

 رومیانی رییس بیمارستان شهید مدنی خرم آباد نیز در این مراسم از دست اندرکاران برگزاری این برنامه فرهنگی تشکر کرد و تداوم چنین برنامه هایی را در تشویق کودکان به سمت مطالعه وکتابخوانی و بهبود روحیه آنها موثر دانست.

 گفت و گوی کارشناسان و کتابداران کتابخانه های عمومی با اولیای کودکان و مسئولین و کارکنان بیمارستان در خصوص خدمات کتابخانه های عمومی و دعوت از آنها برای عضویت در کتابخانه پایان بخش این برنامه فرهنگی بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز