با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل

دیدار آیت الله عاملی با گلبالیست های اردبیلی پاراآسیایی جاکارتا

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۳۱:۰۲
کد خبر: ۷۷۶۸۶۸
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با قهرمانان بازی های پاراآسیایی جاکارتا در رشته گلبال دیدار کرد.

به گزارش برنا،در این دیدار که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان ،حسن جعفری و محمد پرنیا گلبالیست های اردبیلی و جمعی از مسئولین ورزشی عصر دیروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار شده بود، آیت الله عاملی موفقیت نمایندگان اردبیل در جاکارتا را به آنها مجددا تبریک گفت و برای آنان در رویدادهای آتی آرزوی موفقیت بیشتر کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل عنوان کرد: در بازی های پاراآسیایی جاکارتا تیم ایران با درخشش گلبالیست های اردبیلی به مقام قهرمانی رسید. 3 بازیکن اردبیلی به نامهای حسن جعفری، مصطفی شهبازی و محمد پرنیا عضو تیم ملی بودند و حسن جعفری به عنوان آقای گلی این رقابتها هم دست یافت.
بهرام آقاخانی افزود: استان اردبیل مهد پرورش قهرمانان در رشته های مختلف است به طوری که در سال گذشته 540 قهرمان کشوری در رده های سنی مختلف داشتیم.
وی با بیان اینکه معلولین و نابینایان ما در رشته های مختلف همواره خوش درخشیده اند افزود: علاوه بر مدال آوری در بازی های پاراآسیایی جاکارتا توسط قهرمانان استان، کسب مدال طلای جهانی اخیر وزنه برداری نابینایان وکم بینایان مصر توسط احد جواهری از دیگر افتخارات ورزشی استان است.
آقاخانی از میزبانی استان اردبیل در 4 بازی آسیایی و بین المللی خبر داد و گفت: میزبانی مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان با حضور 12 تیم خارجی و 3 تیم داخلی از 29آذر لغایت 1 دی ماه، برگزاری مرحله چهارم والیبال باشگاه های جهان با حضور 4 تیم داخلی و خارجی در خرداد ماه سال آتی، برگزاری مسابقات آسیایی قایقرانی در شهریور ماه 98 و میزبانی جام بین المللی پارس در رشته ووشو با حضور 8 تیم در استان اردبیل انجام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز