اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی در کانون‌های پرورش فکری آذربایجان‌غربی در هفته کتاب

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۰۳:۳۷
کد خبر: ۷۷۶۹۷۰
اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی در کانون‌های پرورش فکری آذربایجان‌غربی در هفته کتاب
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از اجرای بیش از ۳۰ برنامه مختلف فرهنگی در کانون‌های مختلف استان همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی گفت: طی این هفته بیش از ۳۰ برنامه مختلف فرهنگی توسط کانون برای کودکان و نوجوانان در سراسر استان اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: ثبت نام و عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در مراکز کانون، برگزاری رویدادهای نقد و معرفی کتاب توسط اعضای کانون، راه اندازی نخستین کتابخانه تخصصی انجمن ادبی با بیش از ۳۰۰ جلد کتاب در ارومیه، برپایی نمایشگاه تازه‌های کتاب با مشارکت آموزش و پرورش در مدارس و اجرای نمایش خلاق گفت و گوی دو کتاب با عنوان " من کتاب هستم " از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در استان خواهد بود.

وی همچنین ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های کاردستی و تولیدات مرتبط با کتاب، معرفی نویسندگان کودک در پانل و برگزاری مسابقه‌ای با عنوان " کتابخانه کوچک من " از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی افزود: با توجه به ورود دنیای فضازی و کم‌رنگ شدن کتاب و کتابخوانی، کانون به عنوان یک دستگاه فرهنگی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، برنامه‌های مختلفی را در سراسر سال برگزار می‌کند که این برنامه‌ها در هفته کتاب بیش از پیش خواهد بود.

زاهدی خاطر نشان کرد: کانون در هفت ماه نخست سال‌جاری در مجموع ۲۸ هزار مورد برنامه مختلف اجرا کرده است که ۴۳۳ هزار کودک و نوجوان در آن‌ها شرکت کرده اند، ضمن اینکه در حال حاضر ۳ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های کانون موجود است که ۲۲ هزار نفر نیز عضو مراکز می‌باشند که در مدت زمان ذکر شده ۱۴۲ هزار جلد کتاب به امانت داده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز