اعزام اولین مسافران قطار ارومیه به مشهد مقدس

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۰۲:۵۱
کد خبر: ۷۷۷۰۹۵
اعزام اولین مسافران قطار ارومیه به مشهد مقدس
مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پس از افتتاح رسمی ایستگاه قطار ارومیه و تحقق رویای شیرین مردم این استان در روز دوشنبه 28 آبان ماه با حضور ریاست جمهور ، نخستین مسافران این قطار راهی مشهد الرضای ( ع) می شوند اظهار کرد : به همت وزارت راه و شهرسازی و هماهنگی مسئولین محترم استانی و اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی 160 نفر از خانواده های معظم شهدای استان به عنوان اولین مسافران قطار ارومیه به زیارت بارگاه ثامن الحجج امام رضا( ع) مشرف می شوند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، ابراهیم مبارک قدم با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا و ایثارگران امری واجب و ضروری است افزود : متبرک شدن نخستین فعالیت قطار ارومیه به حضور مسافرانی از خانواده شهدا و سفر به بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) در مشهد مقدس را به فال نیک می گیریم .

وی گفت : شهر ارومیه به عنوان سومین مرکز استانی است که در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی "مقام معظم رهبری " و در دولت تدبیر و امید به شبکه ریلی متصل می شود و به آرزوی دیرین مردم ارومیه و استان جامه عمل می پوشاند .

مبارک قدم با تقدیر از اهتمام صورت گرفته از اتمام این پروژه ، همراهی مردم در روند احداث را ستود و خاطر نشان کرد : به طور قطع سیستم حمل و نقل ریلی دستاوردهای درخشانی از جمله صرفه جویی در زمان و انرژی ، ایمنی و حفظ محیط زیست را برای استان به همراه دارد .

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور و هیات همراه به آذربایجان غربی افزود : در این سفر پر خیر و برکت ، علاوه بر افتتاح ایستگاه قطار ارومیه ، بیمارستان امام خمینی ( ره) خوی نیز که توسط راه و شهرسازی احداث شده است  به بهره برداری می رسد تا مردم شمال استان بتوانند از امکانات درمانی در محیطی مناسب بهره مند شوند .

شایان ذکر است :  همزمان با حضور ریاست محترم جمهوری در استان عملیات اجرایی قطعه دوم بهسازی راه اصلی محور خوی - قطور - رازی نیز آغاز خواهد شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز