با اعلام وزارت کشور؛

«یداله رحمانی» سرپرست استانداری فارس شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۵:۳۷
کد خبر: ۷۷۷۱۹۳
«یداله رحمانی» سرپرست استانداری فارس شد
وزیر کشور در حکمی یداله رحمانی معاون استاندار فارس را با حفظ سمت به مسئولیت سرپرستی این استانداری منصوب کرد.

 به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «عبدالرضا رحمانی فضلی»، وزیر کشور، یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری این استان را به عنوان سرپرست استانداری فارس منصوب کرد.

اسماعیل تبادار استاندار فارس هم در اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان از این مسئولیت خداحافظی کرد،  و پیامی  نیز خطاب به مردم استان صادر کرد.

در این پیام آمده است: خدمت در عرصه مسئولیت اجرایی طی سالیان متمادی از الطاف بزرگ الهی نسبت به اینجانب بود که زبان از عهده شکرگزاری آن قاصر است.

اکنون که دفتر خدمتگزاری خویش را در خطه پر مهر و عطوفت فارس به پایان می رسانم امیدآن دارم که حق این نعمت را نیکو به جا آورده و اندکی از بی شمار الطاف بی کرانه الهی را که همواره شامل حال بنده بوده است ،پاسخ گفته باشم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: با امید به آنکه مردم فهیم فارس ، هر گونه قصور در این راه را بر من ببخشایند و با خضوع قلب در لحظات زلال نیایش ، مرا از دعای خیرشان محروم ندارند ، حُسنِ ختامِ وداع با عزیزان راسپاسگزاری از زحمات و یاری های دلسوزانه وهمیشگی مردم معرفت اندیش و نکته سنج استان،علما و روحانیون بویژه حضرت آیت الله دژکام نماینده محترم ولی فقیه در استان و مرحوم آیت الله ایمانی امام جمعه فقید شیراز،نخبگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ،اعضای محترم شورای تامین ،خانواده معزز شهدا و ایثارگران،تمام نهادها ، سازمان ها ، احزاب و سمن ها ، اصحاب رسانه و خبرنگاران، اعضای محترم شورای شهر ،فعالان مدنی وبخش خصوصی ، فرهنگیان، دانشگاهیان ،مدیران کل دستگاههای اجرایی ،فرمانداران ، بخشداران ،معاونان ، مشاوران، کارشناسان و ... قرار داده و امیدوارم در گذرگاه کار و تلاش با یاری دوستانِ همیشه همراه،بر طریق جریده فراغت و سلامت گام نهاده باشم.

تبادار 25 شهریورماه 1396 در آیینی به عنوان استاندار فارس منصوب شد.

وی 17 مهرماه امسال با بیان این که 'مصرانه آماده واگذاری مسئولیت استانداری به فرد دیگری هستم'، از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خواست هرچه سریعتر قانون منع بکارگیری بازنشستگان را اجرایی کند.

نظر شما
پرونده ویژه