خرید ۸۵۰ میلیون تومانی کتاب کرمانشاهی‌ها از نمایشگاه کتاب

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۴:۱۰
کد خبر: ۷۷۷۳۹۹
دوره چهاردهم از سایر دوره‌های برگزاری نمایشگاه پرشورتر و استقبال کننده بیشتری داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پریسا محمدی مدیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه کتاب و رسانه‌های دیجیتال کرمانشاه گفت: در این دوره از نمایشگاه 850 میلیون تومان بُن خرید کتاب به فروش رفت که براساس رصد مسئولان نمایشگاه بخشی از بازدیدکنندگان هم بدون بُن اقدام به خرید کردند.

_DSC (5)

 او افزود: میزان استقبال از نمایشگاه کتاب امسال  بی‌نظیر بود و با وجود بارش باران شاهد حضور گرم مردم فرهنگ دوست و اهل مطالعه کرمانشاه از این نمایشگاه بودیم.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه برآوردی از تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه را نداریم، گفت: دوره چهاردهم از سایر دوره‌های برگزاری نمایشگاه پرشورتر و استقبال کننده بیشتری داشت.

محمدی به برگزاری برنامه‌های جنبی در طول برگزاری نمایشگاهاشاره کرد و گفت: برپایی عصر شعر کُردی برای اولین بار و همچنین عصر شعر فارسی، نشست چگونه تخصصی رمان بنویسیم، و کارگاه آموزشی موسیقی با حضور اردشیر کامکار از جمله این برنامه‌ها بود.

او برگزاری جشن امضای کتاب فرنگیس، رونمایی از دو کتاب مربوط به مناطق زلزله‌زده و رونمایی از کتاب مجموعه داستان «در پس کوچه‌های شهر» را از دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه چهاردهم اعلام کرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: برگزاری کارگاه آموزش سواد رسانه‌ای با همکاری خانه مطبوعات، رونمایی از لوح آموزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقدیر از فعالان کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بود.

محمدی ادامه داد: در این نمایشگاه از نشر دیباچه، گل‌چین ادب و کرمانشاه به عنوان سه ناشر فعال استان کرمانشاه نیز تقدیر شد.

به گفته او، همچنین در حاشیه برگزاری کارگاه آموزش سواد رسانه‌ای هم با همکاری خانه مطبوعات از ثریا صفری٬ نویسنده در روزنامه نقدحال٬ فرزاد نویدی٬ خبرنگار خبرگزاری ایرنا و نگار حسینی٬ خبرنگار هفته‌نامه میلکان به عنوان فعالان عرصه فرهنگ و کتابخوانی تقدیر شد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان همزمان با نمایشگاه رسانه‌‌های دیجیتال از روز یکشنبه 20 آبان در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی در بوستان شاهد کرمانشاه آغاز شد و دیشب  به کار خود پایان داد.

محمدی ادامه داد: این نمایشگاه با شعار «حال خوب خواندن» در ٦٠٠ غرفه و با حضور ٥٠٠ ناشر از سراسر کشور و استان کرمانشاه دایر شد.

او افزود: در مراسم آغاز به کار نمایشگاه نیز از 9 تن از مروجان کتاب استان کرمانشاه نیز تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز