تولید لاستیک سنگین تا پایان سال

مواد اولیه آرتاویل تایر اردبیل بزودی تامین می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۶:۵۱:۰۰
کد خبر: ۷۷۷۵۱۹
مواد اولیه آرتاویل تایر اردبیل بزودی تامین می‌شود
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: دلیل تعطیلی موقت این کارخانه طولانی شدن فرآیند تامین مواد اولیه بود که بزودی حل و فصل می‌ شود.

به گزارش برنا،سید حامد عاملی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تا 10 روز آینده مواد اولیه این واحد لاستیک سازی تامین می‌شود و طبق هماهنگی‌ های به ‌عمل ‌آمده با وزیر صمت پیگیر حل این مساله در کمترین زمان ممکن هستیم.
وی اظهار داشت: متاسفانه خبر تعطیلی کارخانه آرتاویل تایر اردبیل که در فضای مجازی منتشر شده با برخی از شایعات درهم آمیخته که غیر از دلیل کمبود مواد اولیه برای توقف موقت تولید بقیه کذب است. 
عاملی بیان کرد: کارخانه آرتاویل تایر از واحدهای مهم صنعتی استان بوده که طرح توسعه آن برای تولید لاستیک های سنگین در حال اتمام است و انتظار می رود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
این کارخانه به‌ عنوان یکی از بزرگترین واحدهای لاستیک‌ سازی کشور در 6 کیلومتری اردبیل احداث شده و با بهره‌ گیری از آخرین فناوری روز ساخت انواع تایر خودرو را از سال 1376 آغاز کرد که با نام تجاری گلدستون عرضه می شود.
ظرفیت اولیه تولید این کارخانه 25 هزار تن انواع تایر، تیوپ و نوار فلاپ وسایط نقلیه سنگین در سال بود که با گذشت مدت زمان کمی به 35 هزار تن در سال افزایش یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز