سید تقی کبیری، نماینده مردم خوی و چایپاره خبر داد:

پروژه جاده خوی، قطور و رازی به صورت ویدئو کنفراس کلنگ زنی می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۸:۳۳:۰۳
کد خبر: ۷۷۷۵۶۳
پروژه جاده خوی، قطور و رازی به صورت ویدئو کنفراس کلنگ زنی می‌شود
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه جاده خوی، قطور و رازی به صورت ویدئو کنفراس در سفر رییس جمهور کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سید تقی کبیری در خصوص سفر ریاست جمهوری به شهرستان خوی اظهار کرد: حجت‌السلام روحانی از طریق فرودگاه خوی وارد آذربایجان غربی شده و سخنرانی و دیدار مردمی استان در خوی صورت خواهد گرفت و دیداری غیر از شهرستان خوی را در برنامه سفری خود به آذربایجان غربی ندارند.

وی گفت: این دیدار برای مردم خوی فرصت خوبی را فراهم می‌کند تا ظرفیت و پتانسیل‌های بالقوه این شهرستان را معرفی کنند. 

کبیری ادامه داد: برنامه‌های مختلفی در این سفر در نظر گرفته شده که می‌شود به دیدار مردمی دراستادیوم چمران و سخنرانی رئیس جمهور در حضور مردم خوی اشاره کرد.

وی با اشاره به  طرح‌هایی که قرار است در خوی  افتتاح شود افزود: بیمارستان 220 تختخوابی امام خمینی (ره) به دست خود رئیس جمهور افتتاح خواهد شد و همچنین تعدادی از پروژه‌های دیگر به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و تعدادی از این طرح‌ها محقق و تعداد دیگر به مرحله بعدی موکول می‌شود.

وی به افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از پروژه‌ها اشاره و تصریح کرد: جاده خوی، قطور و رازی به صورت ویدئو کنفراس کلنگ زنی می‌شود همچنین آرامگاه شمش تبریزی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کلنگ زنی خواهد شد، کارخانه تولید سی ان جی و کارخانه تولید فرش ماشینی پدیده نیز در بخش خصوصی افتتاح خواهند شد.

کبیری به تعدادی از این پروژه‌ها که مطالبات آنها در خواست شده اشاره کرد و افزود: مطالبات تعدادی از این پروژه‌ها در مرحله نهایی قرار نگرفته‌ که می‌شود به تعدادی از آنها اشاره کرد: گاز رسانی در منطقه صفائیه و قطور، در خواست بودجه و تکمیل بیمارستان آیت الله خویی، ساماندهی جاده ایواوغلی به سمت قره ضیاالدین و سه راه قره ضیاالدین، ساماندهی آب شرب و کشاورزی قره ضیاالدین، بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان چایپاره، تصویه خانه آب شرب شهرستان چایپاره توسعه نیروگاه شهرستان خوی، ساماندهی جاده های خوی و چایپاره در خواست شده است.

وی گفت: بیمارستان تأمین اجتماعی امیرالمومنین نیز برای افتتاح آماده است اما نهایی نشده و احتمال دارد تا دو سه ماه آینده افتتاح شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز