راه اندازی اورژانس خدمات شهری در استان

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۶:۰۰
کد خبر: ۷۷۷۶۱۶
راه اندازی اورژانس خدمات شهری در استان
شهردار بوشهر گفت: با هدف جلب رضایت شهروندان درحوزه خدمات شهری همزمان به دنبال فعال سازی سامانه 137 اورژانس خدمات شهری در این شهر راه اندازی شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سید نور الدین امیری روز دوشنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر  گفت : هدف اصلی اجرای این طرح کمک به شهروندانی است که درکوچه و معابر محل زندگی خود با مشکلاتی در زمینه خدمات شهری روبرو می شوند.

وی بیان کرد: با این طرح جمع‌آوری شاخه‌های‌ رها شده در معابر، زباله ناشی از تصادفات، حمل لاشه حیوانات، مشکل نظافت معابر، جمع‌آوری زباله های مانده و هرگونه مورد فوریتی که به مسائل شهری مرتبط باشد توسط اورژانس خدمات شهری به صورت شبانه‌روزی انجام می‌گیرد.

امیری ادامه داد: انتظار می رود این اقدام بتواند در زمینه کاهش مشکلات همشهریان موثر واقع شده و رضایت آنها را به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: در قالب طرح اورژانس شهری یک دستگاه خودرو با یک نفر نیروی آموزش دیده در هنگام تماس شهروندان به محل اعزام شده و چنانچه مشکل نیاز به حل فوری دارد آن را برطرف و یا با تهیه گزارش سایر بخش های ذیربط را درگیر کار می کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با هدف تسهیل در ارتباط اعضا با شهروندان ویژه برنامه گفت و گوی تلفنی اعضا با شهروندان بوشهری فراهم می شود.

ابوذ دهدار افزود: در قالب این طرح هر کدام از اعضای شورا در طول هفته به مدت 2 ساعت از طریق سامانه تلفنی پاسخگوی مسائل و مشکلات شهروندان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز