امام جمعه یزد تأکید کرد:‌

لزوم تقویت روحیه بسیجی و احساس مسئولیت در جامعه

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۳۷:۰۱
کد خبر: ۷۷۷۶۴۲
لزوم تقویت روحیه بسیجی و احساس مسئولیت در جامعه
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این‌که مردم تشکیل دهنده بدنه اصلی بسیج هستند، خواستار تقویت روحیه بسیجی و احساس مسئولیت در جامعه شد .

به گزارش خبرگزاری برنا ،آیت الله«محمدرضا ناصری‌یزدی» در آخرین نشست شورای اداری استان که با حضور زمانی قمی به عنوان استاندار برگزار شد، اظهار کرد:‌ اسلام و انقلاب نسبت به تقویت این احساس مسئولیت در وجود افراد جامعه که چگونه زندگی کنند و نسبت به دیگر افراد جامعه هم احساس مسئولیت داشته باشند تاکید ویژه‌ای دارد و سیره حضرت امام خمینی(ره) هم بر این بود که همه مردم نسبت به دیگر افراد جامعه احساس مسئولیت داشته باشند .

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج ارتباط با خدا، اخلاص در عمل، انجام کار برای رضای خدا، دنبال نام و نشان نبودن، حضور به موقع در صحنه‌ها، اهل زندگی شهادت طلبانه بودن، همت بلند ‌و اراده قوی را از جمله ویژگی‌های بسیجی دانست .

نماینده ولی فقیه در استان یزد اعتدال‌گرایی، شناخت دوست و دشمن، فعال و با نشاط بودن، را از دیگر ویژگی‌های یک بسیجی عنوان کرد و گفت: ‌یک بسیجی وقتی بتواند دوست و دشمن را از هم به درستی تشخیص دهد، قطعا هیچ زمانی فعالیت‌های تخریبی دشمن بر وی تاثیر نمی‌گذارد .

ناصری‌یزدی در ادامه با تاکید براین‌که دشمن از تمام امکانات خود برای تخریب ارزش‌ها در ایران استفاده می‌کند، ‌افزود: بسیجیان باید با بصیرت بالای خود جلوی تاثیرگذاری این اقدامات دشمن را بگیرند و زمینه‌ای فراهم کنند تا دشمن به اهدافش نرسد .‌

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: تمام این ویژگی‌ها هم نیازمند فعالیت، ‌روحیه و نشاط بالایی است که باید در وجود بسیجیان باشد و خوشبختانه امروز مشاهده می‌کنیم‌ که مردم تشکیل دهنده بدنه اصلی بسیج هستند .

وی از اقدامات ارزنده زمانی قمی استاندار یزد در استان به ویژه در حوزه‌های دین، فرهنگ، اخلاق و معرفت قدردانی کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز