آزمونی دیگر برای مربی جوان هندبال تربت جام

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۶:۳۷
کد خبر: ۷۷۷۶۹۰
آزمونی دیگر برای مربی جوان هندبال تربت جام
اعزام بازیکنان هندبالیست خردسال تربت جام با حضور مربی تیم به اردوی آمادگی تیم منتخب خراسان رضوی و شرکت در مسابقات المپیاد کشور، آزمونی دیگر برای مربی جوان هندبال تربت جام

رئیس هیئت هندبال تربت جام صبح امروز در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری برنا افزود: حضور 5بازیکن خردسال درترکیب تیم منتخب استان  مهم خواهد بود و امیدواریم تیم منتخب خراسان رضوی در این مسابقات حضور قدرتمندی داشته باشد.

حمیدرضا قندی اعلام کرد: این تورنمنت ورزشی به میزبانی( شاهین شهر) استان اصفهان  خواهد بود و از  30 آبان تا روز 9 آذرماه  مسابقات زیر 13 سال پسران کشور در این شهر با حضور بیش از 32 دو تیم به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت هندبال تربت جام با تأکید بر اینکه این جشنواره ورزشی توجه به استعدادها می باشد افزود: بازیکنان هندبال تربت جام در سال جاری توانسته به سکوهای قهرمانی  کسب نمایند و حضور خردسالان هندبال تربت جام در رویدادهای مهم کشوری می تواند پایه های ورزش قهرمانی شهرستان را  مستحکمتر نماید تا نام تربت جام در رشته هندبال همواره در اهتزاز باشد .

شایان ذکر است، که مربی تیم منتخب استان خراسان رضوی بر عهده مربی جوان تربت جامی (نوید قندی) خواهد بود که در این ترکیب 5بازیکن خردسال هندبال تربت جام(محمد خرمی، حسام اسدی، امیرعلی قربانی، مهدی فکوری و حسین عرب) حضور دارد.

خبرنگار: علیرضافیروزی

 

نظر شما