المپیاد استعدادیابی ووشو دختران کشور در ساوجبلاغ برگزار می شود / ثمرات المپیاد استعدادیابی ورزش در سالهای آتی مشخص خواهد شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۲:۰۱
کد خبر: ۷۷۷۷۴۸
المپیاد استعدادیابی ووشو دختران کشور در ساوجبلاغ برگزار می شود / ثمرات المپیاد استعدادیابی ورزش در سالهای آتی مشخص خواهد شد
رئیس هیئت ووشو البرز از میزبانی این استان از المپیاد استعدادیابی ووشو دختران کشور در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اسماعیل سایه افکن رئیس هیئت ووشو استان البرز  اظهار کرد: هیئت ووشو استان البرز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ میزبان استعدادهای برتر ووشو و برگزاری المپیاد نخبگان کشور خواهد بود .

وی افزود: این المپیاد از تاریخ ۶ لغایت 8 آذرماه در سالن شهید جوینی ساوجبلاغ برگزار خواهد شد.

سایه افکن اضافه کرد: افتتاحیه مسابقات روز چهارشنبه مورخ 7 آذرماه ساعت ۹ صبح در سالن مذکور می باشد که ۳۱۰ ووشوکار و مربی در آن حضور خواهند داشت و ۳۴ داور تالو و ساندا با حضور نایب رئیس فدراسیون ووشو این رقابتها را نظارت خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت این رویداد خاطرنشان کرد: باید به رویکرد ارزشمند استعدادیابی در وزارت ورزش و بالطبع فدراسیون ووشو و توجه به سنین نوجوان احسنت گفت ، بازتاب این سرمایه گذاری در سالهای آتی مشخص خواهد شد .

رئیس هیئت ووشو استان البرز تصریح کرد: محل اسکان ووشو کاران در دهکده تفریحی ایثار ساوجبلاغ خواهد بود که جا دارد از تلاشهای مجدانه مسئولان اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ نهایت تقدیر را داشته باشم که نهایت همکاری را با ما جهت میزبانی شایسته این المپیاد دارند.

 

نظر شما