معرفی برترین های مسابقات فوتبال گل کوچک «جام همدلی رسانه» البرز

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۲:۱۴
کد خبر: ۷۷۷۷۵۰
معرفی برترین های مسابقات فوتبال گل کوچک «جام همدلی رسانه» البرز
دومین دوره مسابقات فوتبال گل کوچک جام همدلی رسانه استان البرز با برگزاری دیدار نهایی و رده بندی و معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در این مسابقات ۱۲ تیم از رسانه های مختلف گروهی استان در قالب ۳ گروه ۴ تیمی به رقابت پرداختند و در نهایت در بازی رده بندی تیم پایگاه خبری سی نت پس از تساوی بدون گل در وقت عادی در ضربات پنالتی بانتیجه ۲برصفر مقابل خانه مطبوعات به برتری رسید ودر جایگاه سوم قرار گرفت.

در بازی نهایی نیز تیم صداوسیمای استان البرز در یک بازی برتر مقابل هفته نامه عصر البرز به برتری ۵ بریک رسید وعنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورد.

در این بازی فرزین حسن زاده ۳ گل و حامد قورچیان ۲ برای صداوسیما به ثمر رساندند و تک گل عصر البرز به وسیله حامد کریمی به ثمر رسید.

در پایان این مسابقات اتابک علی قلی زاده با ۸ گل زده به عنوان آقای گل دومین دوره مسابقات معرفی شد.

تندیس و جوایز تیم های برتر این دوره از مسابقات با حضور منصور بیک وردی رییس هیئت فوتبال استان البرز، اباصلت عابد عضو هیئت رییسه هیئت فوتبال استان البرز، ابراهیم نوروزی فر رییس بسیج رسانه استان البرز، خانم منجیری مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان البرز برگزار شد.

این مسابقات با محوریت سازمان مردم نهاد اُفق فرهنگ رسانه،پایگاه خبری ۹۰ البرز و همکاری هیئت فوتبال استان البرز، اداره ورزش وجوانان شرق شهرستان کرج، روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان البرز و روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج و اسپانسری فست فود پاپیلو با مدیریت داریوش شکری برگزار شد.

شایان ذکر است اولین دوره این مسابقات در سال ۹۵ به شکل مسابقات چهارجانبه فوتسال برگزار شد که تیم هنرمندان به مقام قهرمانی دست یافت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز