هفته بسیج ۲۵ طرح عمرانی در مناطق محروم البرز افتتاح می شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۸:۴۱
کد خبر: ۷۷۷۷۵۴
هفته بسیج  ۲۵ طرح عمرانی در مناطق محروم البرز افتتاح می شود
فرمانده سپاه استان البرز برنامه‌های هفته بسیج در استان را تشریح کرد و از افتتاح ۲۵ طرح عمرانی در مناطق محروم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید یوسف مولایی ظهر دوشنبه در نشست خبری هفته بسیج، با اشاره به اینکه در بسیج همه اقشار فارغ از گرایش و مذهب حضور دارند، اظهار کرد: فردا اولین روز از هفته بسیج با رویکرد مسجد محوری است.

وی با اشاره به این مطلب که بسیج در مسجد رشد پیداکرده است، گفت: روز دوم از هفته بسیج به نام اقتصاد مقاومتی، خدمت‌رسانی و سازندگی است، افتتاح ۲۵ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی را در برنامه داریم.

فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر اینکه ۱۷۰ گروه جهادی در مناطق محروم استان مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند، گفت: جشنواره جهادگران علم و فن‌آوری در استان البرز به‌صورت پایلوت اجرا می شود، مسابقات نوآوری صنعتی در دانشگاه‌ها،   پارک‌های علم و فن‌آوری و شهرک‌های صنعتی در حوزه کاری خودمان از برنامه‌های شاخصی است که اجرا می شود.

سردار مولایی بابیان اینکه سومین روز از هفته بسیج به نام اقتدار دفاعی و امنیتی نام‌گذاری شده است، بیان کرد: برای حفظ امنیت مردم گشت‌های محله محور راه‌اندازی شده است.

وی به اجرای مراسم عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در روز سوم از هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج بدون معنویت هیچ‌وقت نمی‌تواند زنده باشد، سلاح بسیج معنویت است.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: حضور در نماز جمعه و سخنرانی در خطبه‌های نماز با محوریت حمایت از مردم مظلوم یمن ازجمله برنامه‌های بسیج در روز چهارم است.

سردار مولایی افزود: راه‌اندازی اجتماعات مردمی و کمپین حمایت از مردم مظلوم یمن، ازجمله اقدامات در روز پنجم بانام جهاد کبیر و استکبارستیزی است.

وی بابیان اینکه روز ششم به نام جهاد روشنگری و تبیین نام‌گذاری شده است، گفت: روایتگری ۴۰ سال افتخار و گردهمایی ائمه جمعه و جماعات از اقدامات این روز است.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه  آخرین روز از هفته بسیج بانام چهل سال افتخار نام‌گذاری شده است، گفت: حماسه حضور بسیجیان در همه عرصه‌ها باید تبیین می شود.

 

 

نظر شما