فرماندار پارس آباد عنوان نمود:

بخشودگی جرایم مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی از یک تا صد درصد بمناسبت هفته بسیج

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۲۳:۴۶
کد خبر: ۷۷۷۷۷۳
نشست شورای اداری شهرستان پارس آباد با حضور کلیه مدیران و مسئولان ادارت،نهادها ، ارگانها و بخش ها روز یکشنبه با محوریت آغاز هفته بسیج و اجرای برنامه های این شجره طیبه آغاز بکار کرد و در ادامه فرماندار به معرفی ۳ معاون سیاسی،عمرانی و برنامه ریزی اشاره نموده و تغییرات اخیر در ۶ اداره و نهاد و ارگانهای شهرستان را به مدیران یادآور شد.

به گزارش برنا،نشست شورای اداری شهرستان پارس آباد با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد،امام جمعه،فرمانده سپاه و دیگر روسای ادارات و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به آغاز هفته بسیج آن را شجره طیبه و درخت تنومند انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: این بسیج شدنها و قیامهای معنوی مردمی، همواره خواب راحت ستمگران قدرتمند را آشفته ساخته است.

فرماندار شهرستان پارس آباد به رئوس برنامه های هفته بسیج در این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: ۶۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان پارس آباد مغان برگزار خواهد شد که اجرای آن همت و تلاش تمامی مسئولان و مدیران ادارت و نهادها را می طلبد.

علایی روحیه سلحشورانه بسیج را بی مانند و مغلوب ناشدنی عنوان کرد و گفت: روحیه بسیجی روحیه ای است که در هر نقطه ای و قشری بوجود بیاید در آنجا فعالیت، نشاط، حرکت و حیات را مضاعف می کند.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد،نقش و عملکرد ادارات و نهادها را در تیررس دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن در انتظار کوچکترین خلاء و فضای تهی است تا از آن به نفع خود بهره برداری کند و آن را ضعیف جلوه نماید.

فرماندار پارس آباد وضعیت کنونی کشور را حاصل تلاش های مضمحلانه و عوام فریبانه دشمن دانست و افزود: فشار اقتصادی که اکنون در کشور بیش از همه بر مردم و اقشار ضعیف جامعه تحمیل شده است،نتیجه همین افکار پلید و شیطانی است.

وی از لزوم حرکت بسیجی و جهادی روسای ادارات در مقابله با این فشارها سخن گفت . تصریح کرد: مقابله با دشمن خونخوار و پلید جز با فعالیت ها و تلاش جهادی و بسیجی قابل خنثی شدن نیست و باید این فشارها را با اتحاد و یکدلی از میان برداریم.

او از تلاش و حضور مردم و اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی ها و مناسبت ها کمال قدردانی را بعمل آورد و تاکید کرد: مردم در همه حال با حضور خود اتحاد و یکدیلی خود را به رخ مردم کشیدند و اکنون وظیفه مسئولان است تا از مردم با تمام قوا حمایت و قدردانی کنند و این جز با خدمت صادقانه و تلاش جهادی امکان پذیر نیست.

علایی غفلت و کوتاهی مدیران را غیر قابل اغماض توصیف کرد و تصریح کرد: کوتاهی و بی مسئولیتی و فرصت سوزی هیچ مسئول و مدیری مورد بخشودگی و چشم پوشی قرار نخواهد گرفت و باید با تمام توان در خدمت به مردم سنگ تمام بگذارند.

فرماندار، شهرداری را به تلاش و فعالیت بیشتر دعوت کرد و افزود: اعتبارات استانی و شهرستانی و سایر درآمدها و وجوه شهرستانی که برای انجام خدمات عام المنفعه به شهرداری واریز می شود؛باید تمام و کمال و با بهترین برنامه ریزی و در کوتاهترین زمان در خدمت به مردم مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.

وی از تلاش های فرمانداران و مدیران سابق نیز قدردانی کرد و گفت: تلاش های فرمانداران سابق که سبب افزایش و ارتقا درجه فرمانداری از درجه ۳ به درجه ۲ شده است،نتیجه اش افزایش ۳ معاونت به فرمانداری این شهرستان به نام های آقایان یاسر ندایی بعنوان معاونت عمرانی،اروجعلی محمدزاده بعنوان معاونت برنامه ریزی و توسعه و عدالت حاجی پور بعنوان معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی است که در این مراسم معارفه می شوند.

علی علایی از تغییر مدیریت اخیر در ۶ اداره نیز یاد کرد و گفت: در اداره امور مالیاتی محبوب نوری تودیع و سیفعلی توحیدی معارفه،در اداره ورزش و جوانان مرتضی سیدکلان تودیع و علیرضا محبی معارفه،در اداره آب و فاضلاب سیروس ملکی بجای محمد محمدی،در پلیس راه سرهنگ فخرالدین اصغری بجای سرگرد دولتی،در بانک ملت همتی بجای موسوی و در شهرداری تازه کند دکتر فتح الله دادگر بجای قربانی تودیع و معارفه شدند.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد از بخشودگی جرایم مالیاتی در طول هفته بسیج نیز سخن گفت و گفت: شهروندانی که در طول این هفته اقدام به پرداخت جرایم و مالیات عقب مانده خود نمایند،از معافیت مالیاتی از ۱ تا ۱۰۰ درصد بخشودگی بهره مند خواهند شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در پایان ظرفیت ها و پتانسیل های این شهرستان را یادآور شد و اظهار داشت: باید با تلاش و جدیت، در استان اردبیل بعنوان بزرگترین شهرستان بعد از مرکز استان حرف اول را بزنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز