استاندار مرکزی در حاشیه مراسم معارفه معاون سیاسی استانداری مطرح کرد:

افزایش ۱۰ پله ای رتبه امنیتی استان مرکزی

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۰:۱۲
کد خبر: ۷۷۷۸۱۶
افزایش ۱۰ پله ای رتبه امنیتی استان مرکزی
استاندار مرکزی گفت: کارنامه امنیتی این استان بر اساس اعلام وزارت کشور نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته و بهبود یافته است.

به گزارش برنا از اراک، سید«علی آقازاده» در آئین معارفه سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه رتبه امنیتی این استان امسال نسبت به سال گذشته 10 پله افزایش یافته است، افزود: افزایش رتبه امنیتی استان مرکزی با همکاری، همراهی و تلاش معاون، مدیران و کارکنان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سایر نهادهای و دستگاه های استان ایجاد شده است.

استاندار مرکزی بیان کرد: نیاز است مدیران و کارکنان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سایر مدیران استانداری همانند گذشته برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم کمال همکاری و همراهی را با سرپرست این معاونت داشته باشند.

آقازاده گفت: کارکنان و مدیران این معاونت باید با انگیزه و حساسیت بیشتری نسبت به گذشته انتظارات مردم را در حوزه های مختلف امنیتی، اجتماعی و سیاسی دنبال کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و سرپرست معاونت سیاسی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: افزایش رتبه امنیتی و موفقیت های ایجاد شده در این مدت با همکاری و همراهی معاونت سیاسی با سایر معاونت ها، مدیران و کارکنان به دست آمده است.

«سعید فرخی» افزود: بر اساس گزارش های موجود با همراهی و همکاری مدیران استانداری مرکزی وضعیت اقتصادی و سیاسی استان مرکزی امسال نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته و نیاز است با همکاری هرچه بیشتر این نهادها زمینه رفع مشکل و خدمت رسانی هرچه بیشتر مردم در استان فراهم شود.

در این آیین که با حضور استاندار و برخی مدیران استانداری مرکزی برگزار شد از خدمات « فتح اله حقیقی » تقدیر و« سعید فرخی » با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز