مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی :

​راه اندازی سامانه تامین و فروش آرد آزاد از آذرماه در خراسان رضوی

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۵:۱۰
کد خبر: ۷۷۷۸۳۷
​راه اندازی سامانه تامین و فروش آرد آزاد از آذرماه در خراسان رضوی
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از راه اندازی سامانه تامین و فروش آرد آزاد از ابتدای آذرماه در سطح استان برای ساماندهی خرید و فروش آرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد ، علی رسولیان در جلسه کارگروه آرد و نان استان افزود : بر این اساس از این پس واحدهای نانوای آزادپز و صنوف آرد بر باید برای تامین و خرید آرد مورد نیاز خود از طریق این سامانه اقدام نمایند.

 وی اظهار کرد : در حال حاضر علاوه بر واحدهای آرد بر چون کارخانجات یک هزار و 450 واحد صنفی آزادپز در استان فعالیت می کند که فقط طی ماه جاری تا کنون 16 هزار تن آرد به آنها عرضه شده است.

وی عنوان کرد : هم اکنون با اقداماتی که طی ماههای گذشته انجام شد گندم و آرد مورد نیاز استان به میزان کافی ذخیره سازی شده و مشکل و کمبودی از این جهت نداریم.

 وی میزان مصرف آرد یارانه ای در استان که را به طور متوسط ماهانه 42 هزار تن ذکر وعنوان کرد : در استان بالغ 4 هزار و 500 نانوایی فعالیت می کند.

 رسولیان گفت : کمیته ویژه ای با محوریت شرکت غله و خدمات بازرگانی استان هم فعال می شود که هر روز آرد نانوایی ها و گندم مورد نیاز کارخانجات را رصد می کند که نقصانی بین عرضه و تقاضا ایجادنشود.

 وی اظهار کرد : معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن، تجارت هم بر مصارف آرد نانوایی و نیز گندم مورد نیاز کارخانجات آرد نظارت می کند و با اجرای سامانه جدید ویژه واحدهای آزاد پز این نظارت افزایش می یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز