فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

بسیج به عنوان یک مدل حرکت مردمی از تشکل‌های مردمی از دنیاست

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۴۸:۵۹
کد خبر: ۷۷۷۸۷۴
بسیج به عنوان یک مدل حرکت مردمی از تشکل‌های مردمی از دنیاست
هفته بسیج، 29 آبان لغایت پنجم آذر با شعار بسیج مظهر ایستادگی ، پیشرفت و خدمت است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست خبری فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص)استان کرمانشاه صبح امروز به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته بسیج در سالن جلسات ستاد فرماندهی تشکیل شد.

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در این نشست اظهارداشت: امسال هفته بسیج مصادف شده با هفته وحدت و چهلمین سالگرد پیروزمند انقلاب اسلامی هستیم و دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند که ما که ما چهلمین سالگرد انقلاب را نبینیم که بحمدالله خواب کوتاه آنان محقق نخواهد شد.

او افزود: بدون هیچ شکلی بسیج به عنوان یک مدل حرکت مردمی از تشکل‌های مردمی از دنیاست. بسیج یک نهاد مردمی و اجتماعی است که به لحاظ نوع تشکیل و شکل ماهیت با هیچ یک از انقلاب‌های مردمی و نهاد‌های مردمی دنیا نیست.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم گفت: همه هستی انقلاب به برکت وجود امام بود، و  امام (ره) بسیج را برای بیمه شدن انقلاب  وصف کردو مقام عظمای ولایت از بسیج به فتح‌الفتوح نام برده است

ریحانی ادامه داد: مهم‌ترین  تشکلی که بعد از پیروزی انقلاب  مردم به صورت داوطلبانه از آن استقبال کردند بسیج بود.

او افزود: امروز یکی از بسترهای بسیج در نگاه بازدارندگی است که دشمنان ما جرات هیچ نگاهی به ما نداشته باشند و ما همیشه باید احساس کنیم در حال جنگ هستیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) از دیگر فعالیت‌های بسیج به کمک به دولت برای رفع محرومیت در روستاها، مناطق محروم، ساخت پل، خانه محروم، خانه نیاز مند، غسالخانه و ... اشاره کرد وگفت: در پنج دهستان محروم استان خدمات چشمگیری از جهت عمرانی و بهداشت و درمان در موقع زلزله شده است.

ریحانی ادامه داد: در وقوع زلزله 7.3 ریشتری سال گذشته بیش از 14 هزار نفر در قالب اردوهای جهادی از سراسر کشور خدمت کردند.

او در باره برگزاری برنامه‌های هفته بسیج اظهارداشت: روز سه‌شنبه همزمان با آغاز هفته وحدت برنامه‌های ما با دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم در شهرستان‌های استان، برگزاری یادواره شهدا، میز خدمت در ادارات، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، اعزام پزشکان بسیجی به مناطق محروم، برپایی ایستگاه سلامت درب مساجد و پایگاه‌های بسیج، جشنواره مولوی‌خوانی، همایش پیاده‌روی در سرپل‌ذهاب و هرسین و تجلیل از پیشکسوتان بسیجی عنوان کرد و گفت:  پنجم آذر تجمیع اجتماع بیت المقدس و بسیج را در کلیه شهرستان‌های استان کرمانشاه داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز