بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان تخصصی زنان ارومیه

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۸:۱۳:۳۲
کد خبر: ۷۷۷۹۳۰
بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان تخصصی زنان ارومیه
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان در حال تاسیس تخصصی زنان ارومیه از روند احداث این بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در بازدید از این بیمارستان جدید الاحداث به خبرنگاران گفت: این بیمارستان با زیربنایی بالغ بر ۳۰۰۰۰ مترمربع و در ۸ طبقه احداث می شود و تعداد ۹ اتاق عمل نیز در آن قرار دارد.

وزیر بهداشت گفت: فاز اول این پروژه به اتمام رسیده و فاز دوم این پروژه در حال ساخت است که کل پروژه با پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است.

قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: اگر اعتبار تامین شود، این بیمارستان که زمین آن در تیر ۹۶ تحویل داده شده در تیرماه ۹۸ به بهره‌برداری می رسد.

وی ادامه داد: برای احداث این بیمارستان، تاکنون ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای برای اتمام این پروژه و جهت بهره‌برداری از آن یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

گفتنی است، بیمارستان تخصصی زنان(کوثر) ارومیه ۳۰۰ تخت بستری دارد و در فضای داخلی امکاناتی از جمله؛ تصویربرداری، رادیوگرافی، سونوگرافی، اورژانس درمانگاه، آزمایشگاه، بخش جراحی، بخش مراقبت‌های ویژه، بخش زایمان، مراقبت‌های ویژه نوزادان، بخش‌های بستری و پدچرخ‌بال را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز