​سرپرست استانداری البرز:

مدیریت زنانه در بسیاری از سمت های البرز به شکل مطلوبی مشاهده می شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۷:۵۳:۴۳
کد خبر: ۷۷۷۹۶۲
مدیریت زنانه در بسیاری از سمت های البرز به شکل مطلوبی مشاهده می شود
​سرپرست استانداری البرز گفت: مدیریت زنانه در بسیاری از سمت های البرز به شکل مطلوبی مشاهده می شود و اعتماد به بانوان در این استان با بازخورد خوبی مواجه بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی استانداری البرز؛ شهبازی در بازدید از نمایشگاه بزرگ توانمندی های تولیدی صنایع کوچک و متوسط استان که با حضور معاون خانواده و امور بانوان رییس جمهوری صورت گرفت ضمن ابراز خرسندی از حضور فعال بانوان در این نمایشگاه افزود: مسئولیت بیشتر غرفه ها در این نمایشگاه با بانوان است.

وی با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد غرفه های این نمایشگاه در حوزه صادرات فعال هستند، ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته اهداف برگزاری نمایشگاه با جدیت دنبال می شود.

شهبازی گفت: در برهه ای از زمان، زنان فعالیت تاثیرگذاری در عرصه های سیاسی داشته و زمینه ساز رویدادهای بزرگی شدند و امروز نیز با قدرت در حوزه های اقتصادی حضور دارند.

وی افزود: مدیریت زنانه در بسیاری از سمت های البرز به شکل مطلوبی مشاهده می شود و اعتماد به بانوان در این استان با بازخورد خوبی مواجه بوده است.

سرپرست استانداری البرز اضافه کرد: از مدیران استان انتظار می رود که تدابیر لازم را برای ایجاد بستری مناسب جهت تسهیل در فعالیت های بانوان داشته باشند.

 

 

نظر شما