یک واحد صنعتی در آذربایجان‌غربی به چرخه تولید بازگشت

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۷:۱۶:۱۷
کد خبر: ۷۷۸۰۰۵
یک واحد صنعتی در آذربایجان‌غربی به چرخه تولید بازگشت
در سفر رییس جمهور و وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت به استان آذر بایجان غربی وطی مراسمی از طریق ویدیو کنفرانس و به صورت همزمان ۵ طرح صنعتی در استان آذربایجان غربی به بهره برداری رسید و کلنگ آغاز عملیات اجرایی یک واحد معدنی نیز به زمین زده شد

به گزارش برنا به نقل از شاتا دراین مراسم شرکت سی ان جی سیلندر سراج خوی با سرمایه گذاری ثابت ۳۰۰ میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی ۱۲ میلیون یورو به بهره برداری رسید .

این واحد تولیدی با ظرفیت اسمی ۸هزار تن سیلندر و ۱۲ هزارو ۵۰۰ کپسول آتش نشانی برای ۷۰ نفرایجاد اشتغال کرد.

طرح توسعه شرکت فرش افشار زرینه درمیاندواب نیز با سرمایه گذاری ثابت ۲۹۰ میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی ۴.۳۲ میلیون یورو، تولید کننده ۱۲۰ هزار متر مربع فرش ماشینی و اشتغال زایی برای ۶۰ نفر افتتاح شد.

همچنین کارخانجات نساجی خوی با سرمایه گذاری ثابت ۱۲۸۰ میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی ۱۰ میلیون یورو و ظرفیت اسمی تولید ۱۰ میلیون متر مربع انواع پارچه و نخ و اشتغال ۴۲۶ نفر نیز به بهره برداری رسید .

در این مراسم و در سفر وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت به آذربایجان غربی شرکت دستکش حریر ایران در ارومیه تولید کننده دستکش نخی روکش دار ،‌دستکش معاینه و دستکش جراحی با ظرفیت اسمی ۵۴۶ میلیون عدد و سرمایه گذاری ثابت ۳۰۰ میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی ۲ میلون یورو و اشتغال زایی برای ۲۳۱ نفرنیز بهره برداری شد.

همچنین در این مراسم شرکت چی چست تاک در ارومیه تولید کننده انواع کیک ؛‌بیسکوییت و شکلات با ظرفیت اسمی ۲۷ هزارو ۷۵۰ تن و سرمایه گذاری ثابت ۵۰۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۲۵۰ نفر احیا شد و مجددا به چرخه تولید بازگشت .

در این سفر رحمانی ، کلنگ احداث شرکت کاوشگران کانی ایراء با ظرفیت ۶۰۰ کیلوگرم شمش طلا و نقره و با سرمایه گذاری ثابت ۳۵ میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی ۱.۴ میلیون یورو به زمین زده شد .

این واحد تولیدی برای ۸۱ نفر شغل ایجاد می کند و پیش بینی می شود سال آینده به بهره برداری برسد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز