معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان:

توزیع اعتبارات در هر دو بخش ورزش و جوانان عادلانه انجام می شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۱۵:۰۵
کد خبر: ۷۷۸۰۳۶
توزیع اعتبارات در هر دو بخش ورزش و جوانان عادلانه انجام می شود
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت هر دو بخش ورزش و جوانان در این وزارتخانه گفت: توزیع اعتبارات در سرفصل های خاص به صورت عادلانه انجام می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان که به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان در جریان سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان آذربایجان‌غربی سفر کرده است، روز دوشنبه در جمع صمیمی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: توزیع اعتبارات در سر فصل های خاص مازاد به صورت جداگانه گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه تقویت منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان در دستور کار قرار دارد، افزود: این در حالی است که زیر ساخت های منابع مالی این وزارت خانه از سال های گذشته ضعیف بوده و برای افزایش پرداختی ها در طول هشت سال اخیر تلاش های زیادی انجام شده است.

وی بیان کرد: البته شرایط نامساعد اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان همواره نوعی حالت ایستایی به افزایش پرداختی ها داده است ولی تمام تلاش دست اندرکاران وزارت ورزش و جوانان، احقاق حق کارکنان و توزیع عادلانه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه کمک های رفاهی کارکنان از محل برگشتی‌های ماده 88 در چارچوب قانون به 10 درصد افزایش یافته است، گفت: در تلاشیم این میزان در سال آینده حداکثر تا 15 درصد افزایش دهیم تا انگیزه خدمت در این رسالت خطیر برای همکاران بیشتر شود.

فرامرزیان گفت: انتظار داریم در حوزه جوانان و ورزش قهرمانی و همگانی که از اهمیت خاصی برخوردار است، برنامه ها و طرح های از سوی کارشناسان امر تدوین شود که بتواند سلامتی و نشاط اجتماعی را به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: عزم وزارت ورزش و جوانان توسعه و تعمیم نظار و سلامتی در جامعه است و از این رو اعتبارات قابل توجهی به توسعه ورزش های همگانی اختصاص یافته است.

وی افزود: اجرای طرح های عمرانی و اتمام آنها به هر نحو ممکن در دستور کار قرار دارد و امید می رود امسال در شرایطی قرار بگیریم که منابع مالی را جذب کنیم و نقدینگی را بالا ببریم.

فرامرزیان اضافه کرد: در ارتباط با جذب اعتبارات حوزه جوانان تفاهم نامه ای امضا شده تا بتوانیم منابع مالی را در حد امکان در بین سازمان مردم نهاد توزیع کنیم.

وی سهم حوزه جوانان را 20 درصد اعتبارات وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد و گفت: مهمترین دغدغه ما در حوزه جوانان است، زیرا در حوزه ورزش کارها به صورت عملیاتی و رایج در حال انجام است اما در حوزه جوانان به روش سیاست گذاری کار می شود و تلاش بر آن است که حتی یک ریال از حوزه جوانان در حوزه ورزش صرف نشود.

وی عنوان کرد: موضوعی که امسال بسیار جدی آن را دنبال کردیم، تحقق 27 صدم درصد مالیات ارزش افزوده برای ورزش است که امید می رود بتوانیم آن را برای تقویت فعالیت‌های حرفه‌ای و ورزش قهرمانی هزینه کنیم.

نظر شما