دبیر هیات:

زمین چمن، مهمترین نیاز فوتبال یزد است

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۱:۱۵
کد خبر: ۷۷۸۱۵۴
زمین چمن، مهمترین نیاز فوتبال یزد است
دبیر هیات فوتبال یزد گفت: وجود زمین چمن مناسب برای برگزاری مسابقات و توسعه فعالیت های ورزشی خصوصا در مرکز استان مهمترین نیاز مردم منطقه است که برای ایجاد آن باید اقدام اساسی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ صادق شاکری دوشنبه شب در جمع اعضای هیات فوتبال یزد افزود: نبود زمین چمن کافی موجب مشکل در برنامه ریزی و برگزاری مسابقات شده است.

وی ادامه داد: برای ایجاد زمین چمن در یزد باید بخش خصوصی و خیران در کنار دولت برای رفع مشکلات موجود اقدام کنند تا مسابقات لیگ ها بدون مشکل برگزار شود.

این مسئول ورزشی خاطر نشان کرد: هم اکنون مسابقات فوتبال در یزد فقط در سه زمین برگزار می شود که به خاطر تعداد زیاد تیم ها به هیج وجه جوابگو نیست.

شاکری با اشاره به اینکه حدود 600 هزار نفر جمعیت استان در مرکز این استان سکونت دارند و تیم های زیادی نیز وجود دارد، ابراز امیدواری کرد که توسط مسئولان با همکاری خیران و بخش خصوصی برای حل مشکل زمین اقدام شود.

به گفته وی در سایر شهرستان های استان برای برگزاری مسابقات مشکلی خاصی در خصوص زمین وجود ندارد، هر چند باید برای تجهیزات و استاندارد سازی آنها بیشتر انجام شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: سالانه حدود 700 مسابقه فوتبال در قالب لیگ های استان برگزار می شود، اگر زمین مناسب نباشد قطعا نمی توان طبق برنامه فدراسیون اقدام کرد.

به گفته شاکری، سالانه حدود 10 هزار نفر در مسابقات فوتبال لیگ ها مشارکت دارند و فراهم کردن زمین مناسب و امکانات مورد نیاز برای انجام رقابت ها بسیار ضروری است.

در این جلسه اعضای هیات فوتبال شهرستان یزد به طرح دیدگاه های خود در خصوص انجام مسابقات و برگزاری فعالیت های فرهنگی تاکید کردند.

استان یزد 25 تیم های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های کشور و 80 تیم در لیگ استان دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز