مهلت ۱۰ روزه معاون استاندار به دستگاه‌های اجرایی

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۱۵:۱۹
کد خبر: ۷۷۸۱۹۲
مهلت ۱۰ روزه معاون استاندار به دستگاه‌های اجرایی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: شرایط کار برای بخش خصوصی در لرستان فراهم است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ دکتر احمد مرادپور در دیدار با مدیرعامل شرکت هلدینگ تلاشگران اقتصاد که با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان در معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، بیان کرد: تمام تلاش خود را برای ورود بخش خصوصی به پروژه‌های لرستان بکار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: لرستان ظرفیت خوبی برای کارکردن دارد از این رو اگر کسی دنبال کار است، این استان شرایط و ظرفیت کار کردن در زمینه‌های مختلف را دارد.

 وی عنوان کرد: مدیریت ارشد استان لرستان برای توسعه این استان و ورود بخش خصوصی به پروژه‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

دکتر مرادپور با بیان اینکه سیستم دولتی به دنبال واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی است، عنوان کرد: این شرایط امروز در استان لرستان فراهم است هر کسی میتواند و شرایط کار کردن را در این استان دارد، می تواند ورود کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان یادآور شد: تمام دستگاه‌های دولتی استان لرستان شرایط واگذاری برخی از پروژه‌های خود را به بخش خصوصی دارند.

این مسئول افزود: از این رو می‌توان پروژه‌های نیمه کاره‌ای مانند سدها، آزادراه‌ها، پروژه‌های میراث فرهنگی، عمران شهری، آب و فاضلاب و ... را به بخش خصوصی واگذار کرد.

مرادپور خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند، ظرف مدت ۱۰ روز آینده آمار پروژه‌هایی که شرایط واگذاری به بخش خصوصی را در سطح استان لرستان دارا هستند، توسط کارشناسان دستگاه‌های مرتبط شناسایی و به معاونت عمرانی استانداری لرستان جهت واگذاری به بخش خصوصی اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز