امروز رخ داد

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت هفته وحدت

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۹:۲۲
کد خبر: ۷۷۸۲۶۳
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت هفته وحدت
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل با صدور پیامی فرارسیدن سال روز ولادت حضرت محمّدبن عبدا... (ص) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده حضرت امام جعفر صادق (ع) را به عموم مردم شریف استان، تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش برنا،متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

                                         مُحَمَّد رَسولُ اللهِ وَالَّذینَ مَعَهُ اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ...  

                                                                                                   (فتح - 29 )

 

میلاد پیامبر گرامی اسلام ؛ حضرت محمد مصطفی (ص ) و هفته وحدت ، پیام آور مودت و مهربانی برای پیروان راستین مکتب انسان ساز اسلام و در این برهه از زمان که استکبار جهانی  با همکاری رژیم غاصب صهیونیستی و استفاده از غفلت چند کشور مرتجع عربی، به دنبال ایجاد اختلاف و تضعیف قدرت و ابهت امت واحده اسلامی است  عاملی برای اتحاد مسلمانان ، به شمار می رود و در این بین تردیدی نیست که پایداری اقتدار، عزت، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی ما در گرو استمرار  اتحاد و انسجام مردم آگاه و بیدار کشورمان، اعم از شیعه و سُنی است.

این جانبان ضمن شکرگزاری به درگاه پروردگار قادر و متعال که یک بار دیگر توفیق درک ماه مبارک ربیع الاول را برای همه مان عنایت فرمود، فرارسیدن سال روز ولادت مسعود یگانه اسوه کائنات، رسول مهربانی، مبشّر خِرَد و اندیشه ورزی و مبلّغ عشق و مهربانی، حضرت محمّدبن عبدا... (ص) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) را به عموم مردم شریف استان، تبریک و تهنیت می گوییم و امیدوارم با تقویت روزافزون مبانی و آرمان های والای اسلام ناب محمدی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و به کارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری ، شاهد توسعه، بالندگی و پیشرفت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی و این خطه سرفراز کشورمان باشیم. ان شاءالله

 

     سیدحسن عاملی                                                                  اکبر بهنام جو

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل                            استاندار اردبیل

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز