راهیابی کاراته‌کاهای خراسان رضوی به تیم ملی

کسب عنوان دوم تیمی بانوان کاراته‌کای استان در کشور

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۸:۴۸
کد خبر: ۷۷۸۳۱۷
کسب عنوان دوم تیمی بانوان کاراته‌کای استان در کشور
رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی از کسب عنوان دوم تیمی بانوان استان در کشور خبرداد و گفت: در پایان مسابقات کاراته وان کشور ورزشکاران خراسان رضوی جواز حضور در تیم ملی را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد حجتیان از درخشش کاراته کاهای استان در مسابقات کشور خبرداد و گفت: مسابقات کاراته وان کشور در چهار مرحله برگزار شد که در هر مرحله ۴نفر اول هر دره سنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی ادامه داد: این مسابقات در سه مرحله به میزبانی تهران و یک مرحله در اردبیل در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار شد.

وی با اشاره به راهیابی کارته‌کاهای خراسان رضوی به اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: در رده سنی نوجوانان امیر اسلامی در مجموع با کسب یک طلا، یک نقره و ۲برنز رنکینگ اول کشور را از آن خود کرد، فائزه رحیمی نیز باکسب یک برنز در رده سوم کشور قرار گرفت و پریا حیدری با کسب ۲برنز رنکینگ دوم کشور را به خود اختصاص داد.

حجتیان تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی نیز در سبک‌های آزاد در بخش بانوان با حضور ۴۴۴ کاراته‌کا در ۴رده سنی برگزار شد که خراسان رضوی با کسب یک طلا، ۴نقره و یک برنز بعد از تهران در جایگاه دوم قرار گرفت.

رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در انتخابی تیم ملی بخش آقایان، حسن رضادادی نماینده استان باکسب جایگاه سوم به اردوی تیم ملی راه یافت و در حال حاضر در اردو به سر می‌برد.

گفتنی است؛ هیئت کاراته استان در نظر دارد از قهرمانان خراسان رضوی در این مسابقات تجلیل به عمل بیاورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز