استاندار کهگیلویه وبویر احمد عنوان کرد:

کنترل مبادی اولیه ورود مواد مخدر به استان

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۱:۳۳
کد خبر: ۷۷۸۵۴۷
کنترل مبادی اولیه ورود مواد مخدر به استان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر کنترل مبادی اولیه ورود مواد مخدر به استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علی محمد احمدی در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان، گفت : با توجه به کنترل و اهتمام نظام در کنترل مرزهای شرقی، اقدام از طریق مرزهای آبی در دستور کاری سوداگران مرگ قرار گرفته که با توجه به اینکه استان در مسیر ترانزیت از بنادر به سمت مرکز کشور است، باید پوشش امنیتی مناسب در این بخش عملیاتی شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد کنترل مبادی ورودی آبی از طریق استان های بوشهر و بنادر را ضروری دانست و بیان کرد: متولیان در استان باید نسبت به هماهنگی با استان های مبدأ جهت کنترل بیش از پیش اقدام کنند.

احمدی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که قبل از ورود مواد مخدر به حوزه استان، کنترل ها از طریق مبادی ورودی انجام شود، اظهار کرد: ما در قبال فرزندان کشور مسئولیم و در این حوزه باید با حساسیت، ایثار و از خودگذشتگی خدمت در راه خدا و برای مردم را عملیاتی کنیم.

وی با تقدیر از اقدامات انجام گرفته در حوزه آگاه سازی، کنترل، پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، عنوان کرد: باید با کار کارشناسی شده، برنامه ریزی و هدفگذاری صحیح، جوانان را به سمت بالندگی، رشد و توسعه سوق داد و در مقابله با آسیب های اجتماعی به شکل مطلوبی اقدام کرد.

احمدی با تاکید بر اینکه ارزش نجات جان یک معتاد و خانواده برای ما از ساخت دهها پل بیشتر است، اضافه کرد: موضوع مقابله با مواد مخدر موضوعی بسیار حساس است و در این مسیر باید حساسیت ها بیشتر باشد.

 

نظر شما