عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

همه مسئولان باید برای حل مشکلات کارگران بسیج شوند

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۱:۰۹
کد خبر: ۷۷۸۵۵۳
همه مسئولان باید برای حل مشکلات کارگران بسیج شوند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقات و مشکلاتی دامن گیر جامعه کارگری کشور شده که همه مسئولان باید برای حل آن ها بسیج شوند و نباید نیروی کارگری ایران در زمره نیروی انسانی ارزان باشد.

به گزارش برنا از اراک، محمد رضا منصوری در همایش کارگری در تالار خانه کارگر شهرستان ساوه، اظهار داشت: قشر کارگران از زحمتکش ترین و متعهدترین بخش های جامعه هستند و باید معیشت آنان به درستی دیده شود.

وی افزود: اتفاقات و مشکلاتی دامن گیر جامعه کارگری کشور شده که همه مسئولان باید برای حل آن ها بسیج شوند و نباید نیروی کارگری ایران در زمره نیروی انسانی ارزان باشد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت اظهار کرد: کاستن از حجم نقدینگی در جامعه و سوق دادن سرمایه ها به طرف تولید و اشتغال از راهکارهای بهبود شرایط معیشتی و درآمد کارگران است.

منصوری گفت: تکیه بر رونق صادرات و کیفیت تولید 2 بال مهم در عبور از شرایط سخت کنونی است که همه مسئولان باید راه چاره موثر برای آن به کار گیرند.

وی افزود: امور تولید باید به دست متخصصان متعهد و خلاق سپرده شود به ویژه در حوزه صنایعی چون خودروسازی نیاز است با زیرکی و تدبیر به پیش رفت و صادرات و تولید را رونق بخشید.

منصوری تربیت نیروی کار متخصص و عملیاتی در کشور را نتیجه یک نظام آموزش پرورش پویا دانست و افزود: تربیت نیروی کار باید مهارت محور باید و خلاقیت و ایده در روند تولید تا صادرات در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان کشور پس از سال ها درس خواندن و اخذ مدرک تحصیلی،‌ اکنون بیکار هستند و مهارت خاصی ندارند و این برای حوزه اقتصادی ناخوشایند و زیان بار است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات جامعه کارگری به عنوان محور اصلی تولید باید به درستی شنیده شود و راهکارهای عملیاتی در حوزه حل معضلات این قشر انجام گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز