معاون استاندار لرستان خبر داد :

فراهم بودن شرایط واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۵:۱۰
کد خبر: ۷۷۸۵۷۸
فراهم بودن شرایط واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: شرایط لازم برای حضور بخش خصوصی در استان و واگذاری طرح های نیمه تمام به این بخش فراهم شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ احمد مرادپور در دیدار با مدیر عامل شرکت هلدینگ تلاشگران اقتصاد در محل معاونت عمرانی گفت: لرستان ظرفیت خوبی برای کار و اشتغال است و چنانچه فعالان بخش خصوصی خواستار این مهم هستند می توانند از شرایط و ظرفیت استان استفاده کنند.

وی با تاکید بر حمایت مدیریت ارشد استان از سرمایه گذاری بخش خصوصی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های دولتی لرستان شرایط واگذاری برخی از طرح های خود به بخش خصوصی را دارند از این رو می‌توان طرح های نیمه کاره ای مانند سدها، آزادراه ها، طرح های میراث فرهنگی، عمران شهری و آب و فاضلاب را به بخش خصوصی بسپارند.

مرادپور گفت: دستگاه های اجرایی استان موظف هستند تا 10 روز آینده لیست طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی را تهیه و به معاونت عمرانی استانداری اعلام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام از اولویت های نخست استان بوده و در این راستا 123 طرح شاخص شناسایی شده و تمرکز تیم مدیریتی استان بر این طرح ها است که پیشرفت هر یک از آنها به صورت هفتگی با حضور استاندار بررسی و رصد می شود.

مرادپور با بیان اینکه تیم مدیریتی استان به دنبال مقصر کاستی ها و طرح های نیمه تمام نیست ادامه داد: بسیاری از مشکلات با خلق ایده و فکر برطرف می شوند بنابراین باید با پرهیز از هزینه های بالا، مصرف درست منابع را در کنار نوآوری و مدیریت تجربه کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: استفاده درست از فرصت‌ها و حفظ منافع استان مهم و ضروری است بنابراین باید اختلافات را کنار گذاشته و هدف مشترک توسعه را دنبال کنیم.

نظر شما