فیلم تلویزیونی «بیراهه تا راه» اکران می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۴:۲۹
کد خبر: ۷۷۸۷۱۷
فیلم تلویزیونی «بیراهه تا راه» اکران می‌شود
فیلم تلویزیونی «بیراهه تا راه» با موضوع اجتماعی پیرامون بحث ازدواج و معضلات مسئله پر اهمیت جدایی و طلاق، در دی ماه برای اولین بار اکران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رسول مجرد کاهانی، کارگردان این فیلم سینمایی در نشست خبری این فیلم  در محل سالن جلسات شرکت سپاد اظهار کرد:در فیلم «بیراهه تا راه» سعی بر سالم سازی اجتماعی و الگو سازی سفید بوده،همچنین تا حدودی سعی شده موضوع به صورت متفاوت و به دور از کلیشه جلوه داده بشود.

وی اضافه کرد:رایزنی ها برای اکران این فیلم تلویزیونی در شبکه ۳ صورت گرفته که امیدواریم در شصت دقیقه و در یک ساعت معین از این رسانه ملی و  پخش بشود.

مجرد کاهانی بیان کرد:این کار،کاری بومی و مشهدی است که در آن از بازیگران محلی و مشهدی استفاده شده است همچنین در این فیلم تلویزیونی میدان دادن به جوانان پویا و طالب هنر در اولویت بوده است.

وی در خصوص پیش تولید این فیلم افزود:نوشتن این فیلم نامه حدود ۷ ماه به طول انجامیده و در ۲۰ روز مراحل ضبط و فیلم برداری انجام شده است همچنین در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد تا برای اولین بار، دی ماه در مشهد و به صورت خصوصی به نمایش گذاشته شود.

مهدی نجیبان،جانشین تهیه کننده نیز با اشاره به نبود حمایت از کار های مشهدی و سختی کار کردن در شهرستان ها بیان کرد:این فیلم تلویزیونی با وجود رایزنی ها مورد حمایت و بحث اسپانسرینگ قرار نگرفت و بودجه کار توسط عوامل اصلی تامین شده است.

لازم به ذکر فیلم تلویزیونی«بیراهه تا راه» به کارگردانی رسول مجرد کاهانی، تهیه کنندگی پگاه گلمکانی و با بازی رسول مجرد کاهانی،امیر محاسبتی،حسن رحمانی،اعظم عزیزی،یاسمن جعفری ،مبینا پور سفر،مبینا ایزدی،هدیه صداقت،سید زاهد رئیسی و ناصر جبینی در دی ماه سال جاری برای اولین بار اکران خواهد شد.

 

نظر شما