خراسان رضوی یکی از بازوان توانمند فدراسیون انجمن‌های ورزشی است

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۴:۱۹
کد خبر: ۷۷۸۷۷۸
خراسان رضوی یکی از بازوان توانمند فدراسیون انجمن‌های ورزشی است
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در دیدار با اعضای هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی یکی از بازوان توانمند فدراسیون انجمن‌های ورزشی است.

به گزارش پخبرگزاری برنا از مشهد، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با اعضای هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی دیدار وگفت‌وگو داشتند.

در این جلسه محمد علیپور ضمن تقدیر از فعالیت‌های چشمگیر هیئت انجمن‌‌های ورزشی خراسان رضوی گفت: به واقع تلاش گسترده این هیئت در راستای توسعه و تعمیم رشته های تحت پوشش ستودنی است و این بخاطر مدیریت آگاهانه مسئولان اجرایی است.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی افزود: خراسان رضوی، استان پهناور و بزرگی است و اشاعه ورزشهای تحت پوشش در این استان کار آسانی نیست که با درایت مدیران و صد البته ایجاد تعامل با هیئت‌های استانی اینکار به نحو احسن در حال انجام  و این برای ما قابل تقدیر است، در واقع این استان یکی از بازوان اصلی فدراسیون به شمار می آید.

علیپور نقش هیئت‌های انجمن‌های ورزشی استان‌های کشور را در بالندگی رشته های تحت پوشش بسیار حیاتی خواند و تصریح کرد: هیئت‌های استانی کشور با این تعداد رشته و حجم سنگین کار حتی فراتر از از یک فدراسیون تک رشته‌ای فعالیت می‌کنند و پشتیبان اصلی فدراسیون انجمن‌های ورزشی به شمار می آیند و روسای این هیئت‌ها با ایجاد تعامل با انجمن‌ها و زیر مجموعه خود نقش اساسی در گسترش و ارتقای ورزشهای تحت پوشش دارند.

وی خاطرنشان کرد: ما بعد از ۸ سال فعالیت مستمر در فدراسیون انجمن‌های ورزشی مدیون خدمات هیئت‌های استان‌ی هستیم و ازمدیریت ماندگار این عزیزان صمیمانه قدردانی می‌کنیم و مطمئنا با این اتحاد و همبستگی که در خانواده بزرگ انجمن‌های ورزشی وجود دارد بازهم شاهد شکوفایی و موفقیت ادامه دار رشته های تحت پوشش خواهیم بود.

 

نظر شما