مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

ظرفیت های خوبی در رشته وزنه برداری در لرستان وجود دارد/" رضا بیرالوند" این ظرفیت ها را به جهان ثابت کرد

۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۴:۴۵
کد خبر: ۷۷۹۳۴۴
ظرفیت های خوبی در رشته وزنه برداری در لرستان وجود دارد/ رضا بیرالوند این ظرفیت ها را به جهان ثابت کرد
علی یاور عزیزپور گفت: ظرفیت های خوبی در لرستان دروزنه برداری وجود دارد که توسط " رضا بیرالوند" به جهان ثابت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛عزیزپور بعد از ظهر روز جمعه در  مراسم افتتاحیه اولین المپیاد وزنه برداری استعدادهای برتر کشور که به میزبانی خرم آباددر حال برگزاری است ضمن  خیر مقدم به رئیس فدارسیون و همه مهمانان و ورزشکاران ،اظهار کرد:خیلی خوشحالم که اولین المپیاد وزنه برداری استعدادهای برتر کشور در لرستان برگزار می شودواز این بابت از استاندار محترم لرستان ومعاونین ایشان  وهمچنین فدراسیون وزنه برداری و همه دستگاه هایی که  به دستگاه ورزش استان برای برگزاری این مسابقات همکاری کردندتشکر می کنم .

او افزود: خوشبختانه استان لرستان با دارا بودن ظرفیت های مناسب در رشته وزنه برداری  می تواند میزبان خوبی برای این مسابقات ورزشی باشد.

عزیزپور با بیان اینکه امیدوارم این مسابقات باعث خاطرات خوبی برای ورزشکاران شود،تصریح کرداین مسابقات  را به عنوان یادوآره شهید سید نورخدا موسوی میزبانی می کنیم و امیدواریم با میزبانی  خوب استانمان در این مسابقات رو برو شویم به طوریکه  زمینه ایی برای میزبانی های دیگر از جمله میزبانی مسابقات قهرمانی کشور باشد.

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در لرستان  دررشته وزنه برداری وجود دارد ،یادآورشد: "رضا بیرالوند" به عنوان نماد و نمونه خوبی از جوانان ورزشکار لرستانی این ظرفیت ها را به جهان ثابت کرد.

 

خبر:محسن علیکرمی

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز