با حضور مسئولان و اهالی هنر;

اولین سالگرد ارتحال مجید واحدیزاده برگزار شد

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۷۹۴۲۰
اولین سالگرد ارتحال مجید واحدیزاده برگزار شد
مراسم اولین سالگرد ارتحال مجید واحدیزاده از هنرمندان اردبیل با حضور مسئولان دولتی،مهمانان داخلی و خارجی در اردبیل برگزار شد.

به گزارش برنا،ناصر اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این مراسم گفت: شایسته است این هنرمند فقید به عنوان یکی از عناصر فعال و احیاگر هنر تئاتر کشور شناخته شود چراکه با حضور موفقیت آمیز خود در جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی مایه مباهات تئاتر استان و کشور شد.

وی با اشاره به اینکه جامعه بزرگ فرهنگی استان خدمات چنین افراد شایسته‌ و مسئولی را تا ابد فراموش نخواهد کرد، ادامه داد: برگزاری مراسم مختلف در راستای پاسداشت مقام علمی و فرهنگی چنین مفاخران ارزشمندی از جمله برنامه‌های اولویت‌دار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خواهد بود.

اسحاقی خاطرنشان کرد: انتخاب مجید واحدی‌زاده به عنوان کارگردان و نویسنده برتر کشور در سال های ۸۱ و ۸۲ از سوی کانون ملی منتقدین تئاتر کشور، تربیت بسیاری از هنرآموزان تئاتر و درخشش آنان در این عرصه و افتخارآفرینی در فستیوال و جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی از جمله اقدامات ماندگار و ارزشمند این هنرمند محبوب استان محسوب می‌شود.

وی افزود: کاروان بزرگ فرهنگ و هنر استان با تکیه بر تجارب به یادگار مانده از هنرمندان بزرگی همچون واحدی‌زاده‌ها با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد و با یاد و احساس چنین انسان‌های فرهیخته‌ای افق روشنی برای تئاتر منطقه ترسیم خواهد شد.

اتابک نادری مدیر هماهنگی تئاتر استان‌های کشور نیز در اولین سالگرد زنده‌یاد مجید واحدی زاده با بیان اینکه این هنرمند بزرگ هنرهای نمایشی کشور قسمت عمده‌ای از انرژی و توان خود را صرف تئاتر کرده و در همین صحنه با جهان فانی خداحافظی کرد، گفت: هیچ خداحافظی ارزشمندتر از این نخواهد بود که در صحنه‌ نمایشی که سالیان سال با آن زندگی کرده و درس‌ها و مفاهیم مختلفی از آن به هنرجویان و مخاطبان انتقال داده شده است، اتفاق افتد.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی با شنیدن نام واحدی‌زاده به نام و یاد او افتخار خواهند کرد؛ ادامه داد: چنین حرمت و احترامی به این سادگی به دست نیامده و بازخورد قسمتی از خدمات ماندگار این هنرمند محبوب تئاتر کشورمان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز