"رییس هیئت وزنه برداری لرستان " در گفت وگوی اختصاصی با برنا:

به تنهایی قادر به فعال کردن تمام هئیت ها شهرستانی نیستیم/کشف استعدادهای وزنه برداری برای المپیک های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ است

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۷:۰۸:۰۶
کد خبر: ۷۷۹۴۲۶
به تنهایی قادر به فعال کردن تمام هئیت ها شهرستانی نیستیم/کشف استعدادهای وزنه برداری  برای المپیک های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ است
سید علی شاهرخی معتقد است: هیئت وزنه برداری لرستان به تنهایی قادر به فعال کردن تمام هئیت ها در سطح شهرستان های استان نیست.

خبرگزاری برنالرستان -گروه ورزشی :میزبانی لرستان در اولین المپیاد وزنه برداری استعدادهای برتر کشور درصورتی آغاز شد که همچنان نیمی از  شهرستان های این استان از داشتن این رشته ورزشی محروم اند.

بعد ازظهر روز جمعه دوم آذر ماه اولین المپیاد وزنه برداری استعدادهای برتر کشور با حضور  ۲۸ تیم و حدود ۴۰۰ ورزشکار آغاز شد.

 رئیس هیئت وزنه برداری لرستان در این خصوص می گوید:این مسابقات به مدت شش روز و در  هشت وزن ادامه خواهد داشت و در ششم آذر ماه قهرمانان دسته های مختلف مشخص می شود.

سیدعلی شاهرخی  می افزاید: این المپیاد برای اولین بار در سراسر کشور برگزار می شود که استان لرستان میزبانی این مسابقات را بر عهده دارد و هدف از برگزاری این مسابقات علاوه بر ترغیب نونهالان و نوجوانان لرستانی برای حضور در این رشته؛کشف استعدادهای ورزشی برای المپیک های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ است.

 

او همچنین درمورد فعال کردن هئیت ها در شهرستان های استان  تاکید می کند:فعال کردن هیئت های شهرستانی در گرو حمایت فدراسیون و دستگاه ورزش استان در راستای فراهم کردن زیرساخت های لازم است.

شاهرخی می گوید: باید اعتراف کرد که هیئت وزنه برداری  به تنهایی قادر به فعال کردن تمام هئیت ها در سطح شهرستان های استان نیست و این امر به طور حتم کمک فدارسیون و اداره ورزش را می طلبد که ما بتوانیم در مرحله اول زیر ساخت و سالن برای هیئت های شهرستان ها فراهم کنیم و در مرحله دوم تجهیزات به آنها تزریق گردد.

رییس هیئت وزنه برداری لرستان  خاطر نشان می کند:ما علاوه بر فعال کردن هئیت ها به فکر برگزاری کلاس آموزش مربیگری و داوری در سطح استان هستیم و برنامه  کامل برای این موضوع در ذهن داریم ولی تا زمانی که هئیت ها آغاز به کار نکنند اجرای اینگونه کلاسها بی فایده و آب در هاونگ کوبیدن است.

گفت وگو:محسن علیکرمی

 

 

 

نظر شما