نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

هنر زبانی تاثیرگذار برای بیان واقعیت است

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۲۹:۵۱
کد خبر: ۷۷۹۵۷۹
هنر زبانی تاثیرگذار برای بیان واقعیت است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: زبان هنر یکی از تاثیرگذارترین زبان ها برای گفتن واقعیت ها است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه در جمع فعالان هنری اربعین  گفت : هنر هنرمند باید زمینه ساز بیداری انسان هایی باشد که در مقابل ظلم و ستم ظالمان خودشان را به خواب زده اند.

وی گفت: هنرمندان ولایی توجه داشته باشند که اربعین در اربعین خلاصه نشود بلکه از هنر به عنوان ابزاری برای جلوگیری از آفت ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: امروز اربعین به عنوان نمادی از عدل، عقل، اخلاق و ادب در مقابل ظلم، ستم و آدم کشی ایستاده است و هنرمند باید با هنر خویش رمز بین این دو را برملا کند.

امام جمعه بیرجند گفت: اسلام امروز در مقابل انسان های دیوانه ای قرار گرفته است که با بمباران های تبلیغاتی بر ظلم و ستم خود سرپوش می گذارند.

وی اظهار داشت: شرم آور است برای 50 کشور اسلامی که می بینند با مسلمانان و به طور کلی انسان ها چه رفتاری می شود و ساکت می نشینند در حالی که برخی افراد تریبون های بین المللی را هم در دست دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: 70 سال از اشغال فلسطین می گذرد اما برخلاف همه قوانین و اصول رئیس جمهور آمریکا با استقرار جاسوسخانه اش، حق بسیاری از مظلومان را ضایع کرد و خیلی ها مقابل این ظلم در سکوت مرگبار به سر می برند.

وی خطاب به هنرمندان تاکید کرد: امروز باید این سکوت مرگبار را شکست و مردم را از خواب غفلت بیدار کرد که زبان هنر در این زمینه بسیار کارایی دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هنرمند واقعی باید با انواع هنرها فساد را برملا کند یادآور شد: حرکت عظیمی که امروز در اربعین به وجود آمده است به مقصد خواهد رسید و مطمئنا این جاذبه مخصوص شیعه نخواهد بود بلکه مسیحی و بت پرست را هم به خود جذب خواهد کرد.

وی گفت: در این میان بت پرست تر از بت پرست، انسان های خودپرستی خواهند بود که برای رفاه خود چشم بر همه جوانب بسته اند و حتی مردم را هم سرگرم می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز