برگزاری دوره کوچینگ مربیگری در لرستان؛

مدرس بین المللی تکواندو : ایران در المپیک ۲۰۲۴ می تواند از لرستان یک نماینده داشته باشد

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۸:۳۰
کد خبر: ۷۷۹۶۷۲
مدرس بین المللی تکواندو :  ایران در المپیک ۲۰۲۴ می تواند از لرستان یک نماینده داشته باشد
دوره کوچینگ مربیگری باحضور سید نعمت خلیفه مدرس بین المللی تکواندو کشور و جهان در لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز  لرستان ؛ هیأت تکواندو  لرستان جهت بالا بردن سطح دانش مربیگری در استان در دو بخش آقایان و بانوان  یک دوره کوچینگ در خانه تکواندو برگزارکرد .

 این دوره که با حضور علی یاور  عزیزپور مدیر کل  ورزش و جوانان  لرستان ،ضرغام  علیجانی معاون پشتیبانی اداره کل ، جافر وفایی رئیس هیأت تکواندو لرستان و سید نعمت خلیفه مدرس جهانی تکواندو بود برگزارشد .

رییس هیئت تکواندو لرستان  طی گزارشی گزیده ای از عملکرد هیأت تکواندو استان اظهار کرد:  هیأت تکواندو استان لرستان در حال پیشرفت و افتخار آفرینی برای لرستان میباشد و روز به روز شاهد مقام آوری و درخشش تمام تکواندو کاران استان در تمام مسابقات خواهیم بود  .

همچنین  سید نعمت خلیفه مدرس جهانی تکواندو  گفت: تکواندو لرستان متحول شده است که نشان از تلاش های شبانه روزی این هیأت دارد و می توان گفت که این امیدواری وجود دارد که ایران در المپیک 2024 از استان لرستان یک نماینده داشته باشد .

گفتنی است ؛دوره کوچینگ مربیگری با حضور 70 نفر از مربیان آقایان و بانوان بمدت 10 ساعت در کلاس های یک ساعته  برگزار شد که مورد رضایت تمام مربیان قرار گرفت و مقرر گردید تا پایان سال دو دوره دیگر با موضوع دوره تغذیه ورزشی و روانشناسی ورزش در استان لرستان برگزار گردد .

در پایان به تعدای از مدال آوران تکواندو استان در سال 97 در دو بخش آقایان و بانوان به رسم یادبود لوح و مدال اهدا گردید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز