فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی:

محدودیتی برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نداریم

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۵:۲۹:۳۷
کد خبر: ۷۷۹۷۰۰
محدودیتی برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نداریم
مشکل آب ناحیه صنعتی شهر تازه‌آباد باید مرتفع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست رفع مشکل منبع تامین آب شرب ناحیه صنعتی ثلاث‌باباجانی که با حضور مدیرعامل شرکت‌های صنعتی و مدیران آب منطقه‌ای استان تشکیل شد.

صادق خدادادی فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی در این نشست گفت: باید هرچه سریع‌تر مشکل آب ناحیه صنعتی  شهر تازه‌آباد با توجه به استقبال متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی مرتفع شود.

او افزود: طرح‌های خوبی از جمله کارخانه فرش ماشینی، کارگاه پوشاک، سیلو و بازیافت در ناحیه صنعتی این شهرستان با 500 میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت: محدودیتی برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نداریم و در آینده نزدیک طرح دامپروری صنعتی با 20 میلیارد ریال در روستای هلول، طرح گردشگری و رستوران در روستای عزیزبگ از توابع بخش مرکزی با 18 میلیارد ریال اعتبار به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند و نیز طرح بچینگ (بتن آماده و کارگاه بلوک‌زنی) در مرکز شهر تازه‌آباد با 30 میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است.

خدادادی ادامه داد: طرح‌های اشتغالزایی فروشگاه زنجیره‌ای، کارخانه چیپس، کارگاه تولید زغال فسیلی و چند طرح دیگر هم در کارگروه اشتغال شهرستان ثلاث‌باباجانی تایید شده و در حال معرفی به بانک برای پرداخت تسهیلات می‌باشد.

بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت‌های صنعتی استان کرمانشاه نیز گفت: مشکلی برای واگذاری زمین به متقاضیان وجود ندارد و در حال اجرای فاز دوم ناحیه صنعتی ثلاث‌باباجانی برای واگذاری به متقاضیان هستیم.

 او افزود: خیابان‌کشی، جدول‌گذاری و برق‌رسانی فاز اول به اتمام رسیده و دروازه ورودی آن هم در حال ساخت می‌باشد.

کردستانی ادامه داد: اجرای مخزن ذخیره آب شهرک صنعتی ثلاث‌باباجانی به اتمام رسیده و با همکاری آب منطقه‌ای و آبفا خط انتقال آن نیز انجام می‌شود.

او افزود: هم اکنون 21 شهرک صنعتی با دو هزار و 318 هکتار در استان کرمانشاه فعال است.

فرماندار ثلاث‌باباجانی بعد از نشست به اتفاق مدیرعامل شرکت‌های صنعتی استان کرمانشاه از ناحیه صنعتی بازدید کردند و شهرستان ثلاث‌باباجانی 38 هزار نفر جمعیت دارد و در 136 کیلومتری غرب کرمانشاه واقعه شده است که یکی از مناطق زلزله‌زده  استان کرمانشاه است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز