‌ نشست خبری ریاست اداره ورزش و جوانان جویبـار برگزار شد؛

سلیمانی: سالن ورزشی آستانه‌سر تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید

۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۲:۲۱
کد خبر: ۷۷۹۸۸۵
سلیمانی: سالن ورزشی آستانه‌سر تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید
نشست مطبوعاتی علی سلیمانی، رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از جویبار؛ سلیمانی در این نشست مطبوعاتی گفت: ۵ طرح ورزشی نیمه ساخت در شهرستان جویبـار قرار دارد که عبارتند از سالن ورزشی روستاهای گل‌محله، واسوکلا، آستانه‌‌سر، پهناب و انارمرز که برای سالن‌های ورزشی روستاهای آستانه‌‌سر ، گل‌محله و واسوکلا هر کدام ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده که با این اعتبار، سالن ورزشی آستانه‌‌سر تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تخصیص بوجه برای سالن‌های ورزشی روستاهای انارمرز و پهناب در حال پیگیری است و به زودی این دو سالن نیز از بودجه تکمیل پروژه برخوردار خواهند شد.

سلیمانی با اشاره به موفقیت ورزشکاران جویبـاری در سالیان اخیر گفت: ٢۵ هیات ورزشی در شهرستان جویبـار فعالیت می‌کنند که با تلاش دلسوزانه مسئولین این هیات‌ها ملی پوشان زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی همچون کشتی، تکواندو، کاراته، رزم آوران، شطرنج و ... داشته‌ایم.

وی با اشاره به ساخت خانه وزنه‌برداری در جویبار خاطرنشان کرد: از برنامه‌های آتی این اداره ساخت خانه‌های کاراته، شطرنج، اسکواش و مجموعه گلف و تکمیل مجموعه خوابگاهی سالن حاجی‌زاده در جویبار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز