رییس هیات وزنه برداری لرستان،خبرداد:

لرستان صدرنشین شد/ رقابت وزنه برداران فردا با برگزاری در سه دسته دیگر به پایان می رسد

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۹:۳۱
کد خبر: ۷۸۰۰۶۷
لرستان صدرنشین شد/ رقابت وزنه برداران فردا با برگزاری در سه دسته دیگر به پایان می رسد
سید علی شاهرخی گفت: لرستان پس از چهار روز از آغازالمپیاد استعدادهای برتروزنه برداری کشوربا کسب دو مدال طلا ویک نقره ویک برنز صدر نشین شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ رییس هیات وزنه برداری لرستان در این خصوص ،اظهارکرد: پس از4روز از آغاز المپیاد استعدادهای برتر وزنه برداری کشور لرستان صدرنشین شد.

سید علی شاهرخی ،افزود: تیم وزنه برداری استان لرستان با کسب ۲ مدال طلا، یک نشان نقره و یک گردن آویز برنز به صدر جدول رده بندی المپیاد استعدادهای برتر وزنه برداری کشور صعود کرد.

شاهرخی یادآورشد:  نفرات اول تا سوم هر وزن مدال مجموع دریافت می کنند.

رییس هیات وزنه برداری لرستان بیان کرد: در دسته ۴۹ کیلوگرم اشکان مهمدی از خوزستان با مجموع ۱۳۱ کیلوگرم طلا گرفت و امیر محمد سلیمانی از اردبیل در مجموع با۱۳۰ کیلوگرمی نقره شد و  عبداله محمدی از خوزستان در  مجموع ۱۲۷ کیلوگرم گردن آویز برنز را کسب کرد.

شاهرخی گفت: در دسته ۵۵ کیلوگرم علی عالی پور از آذربایجان غربی در مجموع با مهار ۱۸۳ کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کرد و امیرحسین حسین زاده از تهران در مجموع با ۱۷۲ کیلوگرم نشان نقره و ابوالفضل خاکباز از لرستان در مجموع ۱۶۷ کیلوگرم صاحب برنز این رقابت ها شد.

او ادامه داد: در دسته۶۱ کیلوگرم عرفان آقایی از آذربایجان شرقی در مجموع با ۲۲۳ کیلوگرم در سکوی نخست قرار گرفت و عرفان مرادی از آذربایجان شرقی در مجموع با ۲۰۱ کیلوگرم و کوروش پیری از کرمانشاه را مجموع ۱۸۷ کیلوگرم به ترتیب صاحب مدال های نقره و برنز شدند.

رییس هیات وزنه برداری لرستان  خاطر نشان کرد: در رقابت دسته ۶۷ کیلوگرم عبداله بیرالوند از لرستان با مجموع ۲۲۹کیلوگرم صاحب طلا شدو فرید نقدی پور از خوزستان با مجموع ۲۱۸ کیلوگرام نقره و امیرحسین سلیمانی از تهران با  مجموع ۲۱۷ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

شاهرخی گفت: در دسته ۷۳ کیلوگرم مبین کاسب از مازندران با مجموع ۲۳۴ کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد.ضمن این که در این وزن سامان آقایی ازآذربایجان شرقی با  مجموع ۲۲۴ کیلوگرم و محمود حاتمی از خوزستان با مجموع ۱۹۷ کیلوگرم مدال های نقره و برنز را بر گردن خود آویختند.

او یادآورشد: در دسته ۸۱کیلوگرم مهدی حسینی از لرستان با مجموع ۲۴۷ کیلوگرم و محمدمهدی دارایی دیگر لرستانی شرکت کننده در این المپیاد با مجموع  ۲۳۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و کیان سهرابی از خوزستان نیز با مجموع ۲۳۱ کیلوگرم به نشان برنز دست یافت.

رییس هیات وزنه برداری لرستان تصریح کرد:  دردسته ۸۹ کیلوگرم حسن عمادی از فارس با مجموع 264 کیلوگرم مدال طلا و باربد مولایی از مازندران با مجموع 249 کیلوگرم نشان نقره و طاها نعمتی از اردبیل با مجموع 244 کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

به گفته شاهرخی دوشنبه ۵ آذرماه این المپیاد با برگزاری رقابت وزنه برداران در دسته های ۹۶، ۱۰۲ و ۱۰۲+ کیلوگرم و معرفی برترین ها به پایان می رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز